Gå til innhold

Betaling via google play


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler meg utrolig gammel når jeg skriver dette, men jeg sliper med å få betalt for abonnement gjennom google play på grunn av sikker-betaling løsningen. 

Jeg har lagt til visa, men når jeg skal betale får jeg følgende sikker-betalingsløsninger: Betal uten bankID, betal med bankID på mobilen. Betaling uten BankID tror jeg ikke at jeg har (?) i hvert fall funker det ikke det jeg taster inn, og jeg finner ingen informasjon på banken min om dette. Betaling med BankID på mobilen er ikke en aktiv løsning lenger nå som det er bankID via app. 

Siden sikker-betalingsløsningene ikke fungerer får jeg heller ikke betalt for det jeg ønske å kjøpe. 

Jeg tenker jo at hadde dette vært et problem for den store hopen mennesker ville det vært lett å google seg frem til en løsning, så jeg antar at det er noe jeg gjør feil / noe jeg ikke har oppdatert eller lignende. 

Jeg har for ordens skyld sett på alternative betalingsløsninger, og får bare paypal opp som alternativ betalingsløsning. 

Noen som har vært bort i noe av det samme, og/eller har forslag til løsning? 

Anonymkode: cf17e...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har installert Freja fordi noen steder kun har bankID på mobil og ikke app, men det virket ikke som et av dine alternativer?

Anonymkode: c3653...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har installert Freja fordi noen steder kun har bankID på mobil og ikke app, men det virket ikke som et av dine alternativer?

Anonymkode: c3653...e9c

Er det dette? https://frejaeid.com/vad-ar-freja-eid/ Jeg har ikke hørt om det før, og vet ikke om det funker i Norge? 

Ser ikke ut som det er en betalingsløsning via google, så vidt jeg kan se? 

Anonymkode: cf17e...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om at jeg måtte logge meg på pc og ikke mobil. Da fikk jeg endelig opp sånn bankID via app og ikke den mobilgreie (som ikke finnes lengre). De sa også at de jobbet hardt med å prøve å fikse dette; at den bare viser bankID på mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...