AnonymBruker Skrevet 28. mars #61 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Selvsagt går jeg for "naturlig". Alt annet blir feil. Og som samfunn er det min oppgave å si hva jeg mener om andres kropp og utseende. Yttringsfrihet må vite! Også har jeg selvsagt med hva andre bruker penger på. 🏳🏳 Anonymkode: 5ee71...693 Veldig viktig å shame alt som ikke er "naturlig" altså. Synes vi skal ta for oss tatoveringer nå, det er også noe man kun gjør for forfengelighetens del, det er mye dyrere enn injeksjoner og i tillegg er det permanent 😱 Det må jo være det absolutt verst tenkelige fort disse hysteriske små trollene. Anonymkode: 7e884...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 28. mars #62 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 7.03): Du ser at en person ville hatt mer rynker hvis de ikke tok botox? Hvordan ser du det? 🤔 Anonymkode: 7e884...8f8 Det er vel ikke "for lite" rynker som gjør botox synlig, men mangel på mimikk og at noe ser unaturlig ut. Det varierer jo veldig mye hvor mye rynker folk har fra naturens side. Det er ikke sikkert det synes om man bruker moderate mengder, men veldig mange kjendiser i dag har ihvertfall et unaturlig drag over ansiktet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #63 Del Skrevet 28. mars Thyra skrev (3 minutter siden): Det er vel ikke "for lite" rynker som gjør botox synlig, men mangel på mimikk og at noe ser unaturlig ut. Det varierer jo veldig mye hvor mye rynker folk har fra naturens side. Det er ikke sikkert det synes om man bruker moderate mengder, men veldig mange kjendiser i dag har ihvertfall et unaturlig drag over ansiktet. Det kjendiser driver med er jo overhodet ikke representativt for "husmorbruk". Anonymkode: 7e884...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #64 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2024 den 22.02): Dere som har operert puppene eller annet i ansikt og kropp, fyllers osv Forteller dere deres kommende partnere? Eller dater? Hva har du gjort av operasjoner eller kosmetiske inngrep og hvordan tok personen det når du fortalte? Hva var personen for deg? Anonymkode: a1fce...f27 Jeg opererer selvsagt ikke annet enn for nødvendige ting som sykdom ol Anonymkode: f9e5d...e48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #65 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 7.33): Fordi det ser helt jævlig ut, og hvorfor skal man gå rundt med sinnarynke når det finnes et alternativ? Anonymkode: 7e884...8f8 Nei det ser ikke jøhlig ut, det er naturlig Anonymkode: f9e5d...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #66 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (21 timer siden): Folk må gjøre hva de vil for meg, men jeg fatter bare ikke hvorfor noen ønsker å betale for å få nervegift injisert i hodet. Får håpe nervegiften ikke kommer på avveie, da. Synd hvis den når hjernen liksom, men pytt pytt. Viktig å se ung ut. Aller viktigst. Bare synd at man ikke ser yngre ut med botox. Man ser ut som en eldre dame med panikk. Anonymkode: 9a316...6a3 Du vet at noen til og med får gratis ‘nervegift injisert - betalt med skattepengene våre…dersom de får det på resept pga feks migrene eller overaktiv blære osv? Det er kanskje en diskusjon i seg selv at noen skal få dekket slike behandlinger til tusenvis av kroner. Men det er neppe sååå farlig som du vil ha det til med tanke på omfanget der blir gjort offentlig. Anonymkode: 3fbed...1be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #67 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Veldig viktig å shame alt som ikke er "naturlig" altså. Synes vi skal ta for oss tatoveringer nå, det er også noe man kun gjør for forfengelighetens del, det er mye dyrere enn injeksjoner og i tillegg er det permanent 😱 Det må jo være det absolutt verst tenkelige fort disse hysteriske små trollene. Anonymkode: 7e884...8f8 Nei det skal mye til for at noe er dyrere enn btx injeksjoner. Mange bruker 6000 kr x 3 i året for tre områder. Det blir 18000. Og dette holde de kanskje på med i 30-40 år.. Anonymkode: 3fbed...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 28. mars #68 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det kjendiser driver med er jo overhodet ikke representativt for "husmorbruk". Anonymkode: 7e884...8f8 Mulig det. Jeg kjenner ingen jeg vet har tatt botox(annet enn mot migrene). Men jeg kjenner en del som har tatt fillers i leppa, og det har ihvertfall uten unntak sett unaturlig ut. Ser veldig mange av den yngre generasjon med synlige fillers. Om det i det hele tatt er mulig å gjøre det diskret vet jeg ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #69 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei det skal mye til for at noe er dyrere enn btx injeksjoner. Mange bruker 6000 kr x 3 i året for tre områder. Det blir 18000. Og dette holde de kanskje på med i 30-40 år.. Anonymkode: 3fbed...1be Da tar de mye. Jeg betaler litt over 3000,- for to områder og jeg tar to ganger i året. Anonymkode: 7e884...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #70 Del Skrevet 28. mars Jeg har aldri tatt inngrep, men forbeholder meg retten til å gjøre det når og om jeg vil og forstår ikke poenget med å se ned på folk som fikser på utseende. Alt som kan gjøre livet bedre er pluss i min bok. Det kan innebære å ta litt botox, men også å kutte ut nedlatende, giftige mennesker fra omgangskretsen. Jeg hadde ikke gått rundt og informert folk, heller, det får være grenser. Anser alt jeg gjør med egen kropp som en privatsak. Anonymkode: 65112...1cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #71 Del Skrevet 28. mars Thyra skrev (16 minutter siden): Mulig det. Jeg kjenner ingen jeg vet har tatt botox(annet enn mot migrene). Men jeg kjenner en del som har tatt fillers i leppa, og det har ihvertfall uten unntak sett unaturlig ut. Ser veldig mange av den yngre generasjon med synlige fillers. Om det i det hele tatt er mulig å gjøre det diskret vet jeg ikke. Fillers blir noe helt annet, det er jeg enig i at veldig lett kan synes. Jeg synes også det er stygt, men jeg går jo ikke rundt og shamer folk med fillers av den grunn. Do you do liksom, har man lyst på fillers så må man jo bare gjøre det. Jeg blir i hvert fall ikke påvirket til å ta fillers selv bare fordi mange andre gjør det. Anonymkode: 7e884...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #72 Del Skrevet 28. mars Kosmetiske operasjoner, botox osv. er en total dealbreaker for min del, så jeg hadde satt pris på om partner var ærlig rundt det. Anonymkode: 3bbc5...cad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #73 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kosmetiske operasjoner, botox osv. er en total dealbreaker for min del, så jeg hadde satt pris på om partner var ærlig rundt det. Anonymkode: 3bbc5...cad Men botox mot f.eks. migrene er greit? Effekten er jo nøyaktig den samme. Anonymkode: 7e884...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 28. mars #74 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Kosmetiske operasjoner, botox osv. er en total dealbreaker for min del, så jeg hadde satt pris på om partner var ærlig rundt det. Anonymkode: 3bbc5...cad Selv om noen tok en kosmetisk operasjon for mange år siden og ikke ville ha gjort det samme i dag? Om vedkommende fikk fikset utstående ører som barn? Eller har fikset tunge øyelokk fordi det var så ille at det kom i veien for synsfeltet? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #75 Del Skrevet 28. mars Tar botox og det er ingen hemmelighet. Tar for hengende øyelokk, og det står jeg inne for og kjenner ingen skam. Om noen mener jeg ser fake ut, så er det helt ok, og ikke noe jeg kjenner på uansett. Anonymkode: 8dbb3...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #76 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kosmetiske operasjoner, botox osv. er en total dealbreaker for min del, så jeg hadde satt pris på om partner var ærlig rundt det. Anonymkode: 3bbc5...cad Fjerning av overflødig hud etter vektnedgang da? Anonymkode: 30b4c...714 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 28. mars #77 Del Skrevet 28. mars (endret) Jeg har silikon, tok det som 30 åring etter stor vektnedgang. Ser ikke helt hvorfor jeg har en plikt til å fortelle det. Samboer vet, men først når han sa noe ala «det er jo ikke alle som er så naturlig pene som deg.» Har kun hatt en annen sexpartner (enn samboeren) etter jeg tok de og han fortalte jeg det ikke til. Vet ikke om han merket det. Det er ingen hemmelighet, så om noen spør svarer jeg ærlig. Endret 28. mars av Ellah 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #78 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men botox mot f.eks. migrene er greit? Effekten er jo nøyaktig den samme. Anonymkode: 7e884...8f8 Men motivet er ikke det samme. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fjerning av overflødig hud etter vektnedgang da? Anonymkode: 30b4c...714 Er faktisk litt i tvil her. Tenker at det kanskje kan være innafor. Anonymkode: 3bbc5...cad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #79 Del Skrevet 28. mars Har operert pupper, t-snitt, lår og sete/flanke. Det blir noen meter med arr, som ikke er så vanskelig å se, om de ser meg naken. Nå dater jeg svært sjelden, men de få gangene, har jeg sagt det tidlig. Har ikke fått noe negativt tilbake på det. Skal nå sies at jeg ikke opererte for å få se ut som en 18 åring da. Har aldri tatt botox eller fillers. Anonymkode: d067f...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #80 Del Skrevet 29. mars Men dere som har operert puppene ser ikke partnerne deres arret? Anonymkode: a1fce...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå