AnonymBruker Skrevet 26. mars #41 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Silikon merkes jo godt da naturlige bryst er mye mykere, og implantatene står rett opp når man ligger, så det klarer man ikke å holde hemmelig. Anonymkode: da349...cbb Det stemmer ikke helt. Jeg har silikon, og det står virkelig ikke rett opp da jeg ligger. De ser og føles ut som helt naturlige bryst. Ene mannen jeg hadde sex med, nektet plent på at jeg kunne ha silikon. Jeg forteller det ikke til de jeg har sex med, og ingen av de tror jeg har silikon. Jeg må omtrent klemme ihjel brystet mitt, skal jeg klare å kjenne at det er silikon der. Anonymkode: 4af68...1ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #42 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men det er ikke sånn at botoxen går på bekostning av andre ting, jeg har penger nok. Hvis jeg vil bruke 7200,- på "noe annet" så gjør jeg jo bare det i tillegg. Anonymkode: 7e884...8f8 Du bruker botox fordi du har penger "nok"....ok..smart du. Anonymkode: 6fcd1...75c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #43 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du bruker botox fordi du har penger "nok"....ok..smart du. Anonymkode: 6fcd1...75c Nei, jeg bruker botox fordi jeg vil ha mindre rynker. Anonymkode: 7e884...8f8 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #44 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du bruker botox fordi du har penger "nok"....ok..smart du. Anonymkode: 6fcd1...75c Du og disse pengene, altså. Jeg forstår at det ikke er noe valg når du ikke har dem. Men du trenger da ikke å være så bitter på alle andre? Anonymkode: 49641...ee6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #45 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det stemmer ikke helt. Jeg har silikon, og det står virkelig ikke rett opp da jeg ligger. De ser og føles ut som helt naturlige bryst. Ene mannen jeg hadde sex med, nektet plent på at jeg kunne ha silikon. Jeg forteller det ikke til de jeg har sex med, og ingen av de tror jeg har silikon. Jeg må omtrent klemme ihjel brystet mitt, skal jeg klare å kjenne at det er silikon der. Anonymkode: 4af68...1ae Ikke sant, så lettlurte er vi ikke. Anonymkode: 6fcd1...75c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #46 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ikke sant, så lettlurte er vi ikke. Anonymkode: 6fcd1...75c Dersom putene legges under muskelen må du i så fall klemme under denne for å kjenne silikonputen og du kjenner den kun om den har hardnet - noe dagens produkter svært sjelden gjør - så du er ikke så smart som du tror i svarene dine. Anonymkode: b1895...afd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #47 Del Skrevet 26. mars Jeg bruker botox mot migrene, ikke akkurat noe jeg skjuler- ser ikke problemet 😊 Anonymkode: a7364...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #48 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke sant, så lettlurte er vi ikke. Anonymkode: 6fcd1...75c Det er stor forskjell på silikon det første året. Da står de ganske rett ut, og man kjenner det lett. Men så kjenner man det mindre og mindre. Man kan virkelig ikke kjenne at jeg har silikon, de er virkelig myke duvende pupper. Anonymkode: 4af68...1ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #49 Del Skrevet 26. mars Har aldri fortalt partnere om operasjoner eller andre inngrep nei. Mannen min som jeg er gift med på 5 året fant først ut at jeg hadde silikon da jeg i fjor sa at jet vurderte å bytte til mindre implantater pga vektnedgang. Jeg tar botox og fillers (både lepper, panne, sinnarynke, kjeve og kinn), jeg har hatt regulering i voksen alder og bleker tenner. Jeg har tatt fettsuging flere steder på kroppen. Aldri har en mann lagt merke til dette. Jeg ser ikke ut som en plastikkdukke ala sophie elise eller isabell raad, heller mer som Astrid S eller therese johaug. Jeg kjenner sååå mange kvinner som tweaker litt her og der uten at man kan se det (med mindre man selv er ekspert). Menn som påstår at de ser det tror bare det fordi de har sett skrekkeksempler på store lepper. Anonymkode: 8da78...2fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #50 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Fortalte om botox til en eks, og det reagerte han negativt på. Anser det som en privatsak. Nå tar jeg heller bare til meg komplimentene om hvor naturlig pen jeg , og at fake damer med botox ikke er noe bra...LOOOOL Anonymkode: 862dd...00d haha.. ja 🙂 Jeg har tatt vasektomi og tenkte jeg skulle finne meg ei dame som har SÅÅÅÅ lyst på barn og ikke si noe før jeg har fått pule så mye at omtrent pikken faller av før jeg skal si "jammen, du spurte jo ikke?" Anonymkode: e7cd8...cea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #51 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har aldri fortalt partnere om operasjoner eller andre inngrep nei. Mannen min som jeg er gift med på 5 året fant først ut at jeg hadde silikon da jeg i fjor sa at jet vurderte å bytte til mindre implantater pga vektnedgang. Jeg tar botox og fillers (både lepper, panne, sinnarynke, kjeve og kinn), jeg har hatt regulering i voksen alder og bleker tenner. Jeg har tatt fettsuging flere steder på kroppen. Aldri har en mann lagt merke til dette. Jeg ser ikke ut som en plastikkdukke ala sophie elise eller isabell raad, heller mer som Astrid S eller therese johaug. Jeg kjenner sååå mange kvinner som tweaker litt her og der uten at man kan se det (med mindre man selv er ekspert). Menn som påstår at de ser det tror bare det fordi de har sett skrekkeksempler på store lepper. Anonymkode: 8da78...2fd Hva med att? Silikon arr? Anonymkode: a1fce...f27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #52 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Botox og filler ser man med en gang...nesten vanlig i dag, tragisk. Silikon er noe du må sifra om, ikke alle menn liker det. Lyver du når en mann spør deg om alle disse tingene så ryker jo hele relasjonen, hvorfor skal du lyve? Anonymkode: 6fcd1...75c Helt enig, det sees med en gang, selv om man har tatt lite og det er gjort fint. Spesielt de som kjenner personen fra før. Det endrer noe i utseende som ikke er av positiv art. Det er synd med mange av skuespillerne også, når man ser skuespillere i gamle filmer når de var sitt naturlige «jeg», også plutselig dukker de opp i nyere filmer og leppene er fikset på, jeg kjenner jeg blir oppriktig lei meg på deres vegne. Fikk den følelsen av bl.a Charlotte i Sex in the city, når oppfølgeren kom. Hun hadde ødelagt utseende sitt fullstendig😔 Anonymkode: 69f8c...ba0 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #53 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva med att? Silikon arr? Anonymkode: a1fce...f27 Skulle stå arr! Anonymkode: a1fce...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #54 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du ser at en person ville hatt mer rynker hvis de ikke tok botox? Hvordan ser du det? 🤔 Anonymkode: 7e884...8f8 Du ser det godt på mimikken. Musklene blir lammet der hvor botoxen er satt. Bare det å lage en bekymret mime blir annerledes da brynene ikke trekkes mot hverandre hvis man har satt Botox i sinnarynken. Settes det i panna får man ikke løftet brynene noe som er vesentlig uttrykk i ansiktet. Så jo, det vises veldig godt når man samhandler med hverandre. På bilder vises det nødvendigvis ikke med mindre man har rynkete hals og helt glatt ansikt. Hos noen ser det mer naturlig ut enn hos andre og det kommer mye an på hvordan musklene i ansiktet vanligvis jobber, hvor mye Botox som er satt og hvor det er satt. Anonymkode: e254c...5ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #55 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Fordi det er naturlig.... Anonymkode: 6fcd1...75c Hår er også naturlig. Ville du ikke fjernet tykke, stive ansiktshår f eks? Anonymkode: b0173...939 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #56 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 8.05): Det er jo ikke "naturlig" å dusje heller, hvis det virkelig er det argumentet du vil bruke Anonymkode: 7e884...8f8 Sammenligner du det å dusje med å sprøyte nervegift inn i hodet? Anonymkode: 9a316...6a3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #57 Del Skrevet 27. mars Folk må gjøre hva de vil for meg, men jeg fatter bare ikke hvorfor noen ønsker å betale for å få nervegift injisert i hodet. Får håpe nervegiften ikke kommer på avveie, da. Synd hvis den når hjernen liksom, men pytt pytt. Viktig å se ung ut. Aller viktigst. Bare synd at man ikke ser yngre ut med botox. Man ser ut som en eldre dame med panikk. Anonymkode: 9a316...6a3 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #58 Del Skrevet 27. mars Jeg har silikon og pleier å si ifra til en seksualpartner, men de gangene jeg ikke har sagt noe på forhånd og nevnt det etterpå har de blitt overraska. Implantatene er under muskelen og de er myke, og de små arrene er jo under brystet og ikke lett å se. De står ikke opp av seg selv når jeg ligger på ryggen heller. Og menn jeg har vært med bryr seg virkelig ikke heller, så lenge de er gode å ta på og ser fine ut 🤷♀️ Bare mine nærmeste venner vet det, ikke venner på jobb 😝 Anonymkode: 30b4c...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #59 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det er stor forskjell på silikon det første året. Da står de ganske rett ut, og man kjenner det lett. Men så kjenner man det mindre og mindre. Man kan virkelig ikke kjenne at jeg har silikon, de er virkelig myke duvende pupper. Anonymkode: 4af68...1ae Jeg fikk mine i 2016, de aller minste implantatene, så man kan bare tenke seg utgangspunktet 😂 For min del dreide det seg om at jeg slet med å finne klær som passet, og gikk til kirurg etter å ha tenkt på dette i lang tid. Jeg var veldig klar på at jeg ikke ønsket store bryster, noe jeg heller aldri har ønsket meg, og at jeg bare ville opp én koppstørrelse. Da jeg jeg våknet fra narkosen, var det første jeg spurte om, nærmest panisk, om det ble de minste implantatene - det stod mellom de minste og en størrelse opp, som kirurgen ville ta en avgjørelse på under operasjonen. Jeg har aldri fått negative reaksjoner på dette fra menn jeg har vært sammen med. En tidligere kjæreste sa at jeg hadde verdens vakreste bryster, og da jeg spurte ham litt usikkert "du vet at de er opererte, ikke sant", sa han ja og at det brydde han seg ikke noe om. Han likte dem, og meg, som de og jeg var. Brystene er myke og bevegelige som vanlige bryster. De falt ned en liten stund etter operasjonen, før det var det "utover struttpupp" 😂 , og de var også mursteinharde de første dagene, men det ga seg fort. Selv om jeg har innlegg, betyr det ikke at dagene mine består av BH-løse hverdager, og at alle BH'ene er brent på bålet. De beveger seg som vanlige bryster, og det er "vondt" og ubehagelig om jeg skulle hoppe eller bevege meg raskt uten BH slik er normalt med uopererte bryster, som de fleste kvinner kjenner seg igjen i. Jeg trenger like mye støtte og hold som tidligere. Jeg har inntrykk av at mange av de som ikke liker brystimplantanter muligens har vært borti kvinner med store og unaturlige implantater for deres spesifikke kropp og størrelse, og kanskje også vært på vei inn mot innkapsling om de har vært harde å ta på. Selvsagt bare en spekulasjon fra min side, i og med at min erfaring at de er myke og naturlige å ta på. Anonymkode: 4658a...a5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #60 Del Skrevet 28. mars Selvsagt går jeg for "naturlig". Alt annet blir feil. Og som samfunn er det min oppgave å si hva jeg mener om andres kropp og utseende. Yttringsfrihet må vite! Også har jeg selvsagt med hva andre bruker penger på. 🏳🏳 Anonymkode: 5ee71...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå