Gå til innhold

Katten husket stemmen til sin avdøde eier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min kjæreste døde i fjor høst, og han etterlot seg en katt som jeg måtte overta.

I sted lå jeg i sengen og så på videoer av kjæresten der han pratet, og katten sov i stuen.

Plutselig kom katten løpende inn på soverommet, hoppet opp i sengen og strøk ansiktet sitt inn mot mobilen samtidig som den begynte å male og la seg ned på den siden hvor kjæresten brukte å ligge.

Han trodde sikkert at sin tidligere eier var på soverommet

Utrolig rørende ❤️

Anonymkode: 73010...f31

  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart den gjør!

Anonymkode: e5d6a...ee6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Min kjæreste døde i fjor høst, og han etterlot seg en katt som jeg måtte overta.

I sted lå jeg i sengen og så på videoer av kjæresten der han pratet, og katten sov i stuen.

Plutselig kom katten løpende inn på soverommet, hoppet opp i sengen og strøk ansiktet sitt inn mot mobilen samtidig som den begynte å male og la seg ned på den siden hvor kjæresten brukte å ligge.

Han trodde sikkert at sin tidligere eier var på soverommet

Utrolig rørende ❤️

Anonymkode: 73010...f31

Så rørende! ❤️

Dyr kan kjenne igjen eiere eller tidligere passere mange år senere, så selvfølgelig husket pusen stemmen til kjæresten din ❤️ 

Godt du og katten har hverandre i sorgen!

❤️ 

Anonymkode: d3678...ef7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter har en utrolig hukommelse når det kommer til lyder. 

(og en veldig selektiv hukommelse når det kommer til hva de får lov til, og ikke). 

Anonymkode: 6007c...a1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og noen folk sier at katter ikke bryr seg.

Katten min som døde nylig pleide å kose og ligge på fanget når jeg var lei meg.❤️

Anonymkode: 8a16e...5da

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tatt vare på litt klær fra kjæresten som jeg ikke er klar for å gi fra meg enda, og katten prøver ofte å komme seg inn i det skapet for å legge seg på t-skjortene, eller ligge under jakkene hans som henger der.

Alt er vasket men han kjenner lukten av han likevel.

Katten sørget også over at eieren forsvant ved at han bare ville ligge på hans side i sengen, og at han ikke stod opp før langt på dag og bare lå og sov eller stirret fremeor seg i timesvis, og han spiste kun om kvelden som er rart siden katten egentlig er et matvrak.

Kjæresten døde av kreft og jeg tror katten kunne lukte at han var syk.

Ts

Anonymkode: 73010...f31

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...