Gå til innhold

Hva slags schmågodt-biter liker du best?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I denne artikkelen oppgis det hva det selges mest av. Må si jeg er overrasket, f.eks fudge som er min favoritt er ikke engang nevnt! Og «krittene» som samboeren sverger til. Hva er dine favoritt-biter?

https://www.godt.no/aktuelt/i/BW5bo0/smaagodt-dette-er-nordmenns-favoritter?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row3_pos2&utm_medium=dre-6601898864db6d66b772810b

Anonymkode: e3a0b...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha-ha, du er gjennomskuet 😃. Skriver schmågodt for å provosere folk 😉. Lykke til med tråden 😉.

Anonymkode: 80d98...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er sure skum frosker, de finner jeg ikke mer. Så er det salte fisk, spesial sjokolade fra minde, så bubs hodeskalle rosa og gul.

Anonymkode: 50f64...347

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakrispletter med sjokoladetrekk😋

Anonymkode: e92da...37b

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bringebærgelé og Smørbukk sjokoladebomber. Er også glad i søte og sure kirsebær (vingummigodteri). :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker melkedrøm og sure føtter best. Er også veldig glad i knotter, men er no knot å skulle prøve å ikke få med så mye hvite knotter🤷‍♀️😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lakrispletter med sjokolade, kritt, hval med marsipan, Spesial sjokoladebiter, de rosa sure dødninghodene?, fudge, romknotter 

Anonymkode: 0808d...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bubblis flaskene 

Krokodille 

Salte bananer (lakris) 

Salte hodeskaller (lakris) 

Sjokoladefamilien (nidar) 

 

Anonymkode: 2184c...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker sjokoladefamilien! Det var ingen overraskelse at sjokoladefamilien tok førsteplassen i 2 av 3 kåringer, for den er jammen ofte utsolgt 🤭

Anonymkode: bbf9b...73c

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

I denne artikkelen oppgis det hva det selges mest av. Må si jeg er overrasket, f.eks fudge som er min favoritt er ikke engang nevnt! Og «krittene» som samboeren sverger til. Hva er dine favoritt-biter?

https://www.godt.no/aktuelt/i/BW5bo0/smaagodt-dette-er-nordmenns-favoritter?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row3_pos2&utm_medium=dre-6601898864db6d66b772810b

Anonymkode: e3a0b...49e

Jei likar banan scmååågått og de søte hjertane.

Anonymkode: c80a3...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dersom jeg kjøper smågodt er det 99% sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sure geleting står øverst på listen. Så kommer bubs, jordbærfisker og fudge. Av sjokolade velger jeg ofte bringebær, hobby, lakris og peppermynte hvis jeg handler på Europris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jordbærfisker, rosa skumsopper, hobby, spesial, festkarameller, fruktgele, sure frosker og sure bananer. 

Anonymkode: ebe20...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salte smileys

Brio fruktmix

Sure kirsebær

Bubbliz lakris

Zoo

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha peacemerker, salte smileys, sure smileys (helst rosa), krokodiller, hobby, spesial, skumbananer, fudge, rosa skumputer og sånne røde «kubber» som smaker jordbær, med hvitt fyll inni 😋

Anonymkode: c77e7...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bubblizz, sure peacemerker og de røde og blå bærene

Anonymkode: 78021...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Lakrisruller (tydeligvis bare jeg som liker dem, for de er som regel steinharde…)

2. Sjokoladefamilien

3. Jordbærfisk

4. Sure brusflasker

5. Spragleknas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som er surt, og søtt, og salt og godt! Jeg elsker smågodt, men jeg hater bananer, søt lakris og røde fisker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...