AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #1 Del Skrevet 25. mars 2024 Hei! Kan man ta celleprøve mens man går på hormoner / stimulering og IVF? Tenker på de ultralydene hvor de sjekker folliklene siden man uansett ligger der 😅 Anonymkode: 680dd...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #2 Del Skrevet 25. mars 2024 Man man fint ta celleprøve under stimulering, men tviler på at klinikken sier ja til å gjøre det under en undersøkelse de gjennomfører da det ikke er del av jobben deres. Jeg tok under undersøkelse hos gyn i forbindelse med ivf, men ikke hos klinikken - de sa nei. Men skader ikke å spørre. Anonymkode: 4ad25...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #3 Del Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Man man fint ta celleprøve under stimulering, men tviler på at klinikken sier ja til å gjøre det under en undersøkelse de gjennomfører da det ikke er del av jobben deres. Jeg tok under undersøkelse hos gyn i forbindelse med ivf, men ikke hos klinikken - de sa nei. Men skader ikke å spørre. Anonymkode: 4ad25...954 Jeg tar ultralyd privat så hun gjør det helt sikkert hvis det er lov / trygt Anonymkode: 680dd...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #4 Del Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tar ultralyd privat så hun gjør det helt sikkert hvis det er lov / trygt Anonymkode: 680dd...93e Ja da gjør hun nok det, var iallefall ikke noe problem hos min gyn Skader ikke å spørre iallefall og er helt ufarlig å gjøre både under stimulering og graviditet. Anonymkode: 4ad25...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #5 Del Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja da gjør hun nok det, var iallefall ikke noe problem hos min gyn Skader ikke å spørre iallefall og er helt ufarlig å gjøre både under stimulering og graviditet. Anonymkode: 4ad25...954 Så bra, takk for svar Er jo så mange ting å tenke på underveis 😅 Anonymkode: 680dd...93e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå