Gå til innhold

Nettbutikker som bruker filter/justerer bilder av klærne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har opplevd flere ganger i det siste at plagg jeg har kjøpt ser helt annerledes ut i virkeligheten enn på bildene. De er gjort mye lysere på bildene f.eks, så jeg tror at jeg kjøper noe i pastell-farge, også viser det seg at de er i ganske sterke farger når de dukker opp. Jeg forstår ikke hvorfor de velger å justere bildene i så stor grad, for det blir jo flere bomkjøp og returer da, om man ønsker seg klær i den fargen man trodde man kjøpte?

Anonymkode: 47c07...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan kanskje være at skjermen din har feil lys-instilling. Gjør den litt mørkere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (1 minutt siden):

Det kan kanskje være at skjermen din har feil lys-instilling. Gjør den litt mørkere.

Godt forslag, det trodde jeg først også. Men når jeg googler plaggene så ser jeg at andre nettbutikker har samme plagg bare at der ser de mørkere ut, så jeg tror rett og slett denne butikken har lysnet bildene med vilje, og at det ikke har med skjermen å gjøre dessverre..

Anonymkode: 47c07...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Godt forslag, det trodde jeg først også. Men når jeg googler plaggene så ser jeg at andre nettbutikker har samme plagg bare at der ser de mørkere ut, så jeg tror rett og slett denne butikken har lysnet bildene med vilje, og at det ikke har med skjermen å gjøre dessverre..

Anonymkode: 47c07...ce5

Det kan jo være fotografen som ikke har kalibrert skjermen sin også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyssetting, skjermer, og alt. 

Ser det samme på bilder av meg selv. "Hvilken kjole er det?" Og så forstår jeg at det bare er lyssettingen, mulig en blitz, som gjør at den ser mye lysere ut enn i garderoben hjemme. 

Tok bilder av noen på tur i dag. Så første bildet ble mørkt. Tapper på jakken til den ene, og plutselig er klærne mye lysere. 

Anonymkode: 3b369...fe1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...