Gå til innhold

Hvilket bord

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg har kistebordet. Og jeg haaater det. Det er helt tragisk. Det er vokset, noe som gjør at den minste lille vanndråpe lager merke i overflaten. Hvis du tørker av bordet med en hvit klut så er den rød etterpå. Setter du et vannglass på bordet som er fuktig under, og deretter er så uheldig å få vannglasset borti buksebenet så er det en rustfarget ring på buksen etterpå (jeg har nemlig en tendens til å hvile vannglasset på låret mens jeg f eks ser på tv). Vi kjøpte bordet for et år siden, og venter på at det skal komme vårcontainer i nabolaget slik at vi kan kaste det.

Ikke kjøp det!

Men kunne det gått an å lakke det da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, men er ikke det en tv-benk? Da er det vel en sånn stygg plate bak?

Skrevet

Jo, men se på øverste hylle, der hvor det ikke er skuff... Der ser det ut som en plate...

Skrevet
Jeg likte best det fra Ikea. Irriterende og ikke kunne slenge bena under bordet.

enig

Skrevet

Jeg syns også at Ikea-bordet var det stiligste - og mest praktiske.

Skrevet
Likte Ikea bordet best

Samme her.

Skrevet

Jeg byttet Ikea-bordet i dag, men slo fra meg kistebordet også, fordi de opererer med tre forskjellige priser :forvirret:

En på nettsiden, en annen i en plastholder oppå bordet, og til slutt en lapp på siden av bordet med en tredje pris. Nettsiden er billigst, den oppå bordet var midt i mellom, og den tredje prisen som var festet til bordet viste neste 1000 kr i forskjell fra nettsiden, så da boikotter jeg Skeidar...

Har nå sett på et på Bohus... ;)

Skrevet
Jo, men er ikke det en tv-benk? Da er det vel en sånn stygg plate bak?

Det kan fint brukes som sofabord, det gjør vi :) Når man monterer det kan man velge om man vil ha to skuffer på en side, eller en på hver. Vårt bord ser slik ut fra begge sider.

Da vi kikket etter bord ville vi egentlig ha kistebord, men tenkte på det med bein under bordet, men angrer ikke på ikea-kjøpet :) Det er så deilig å ha et sted å plassere blader og tv-kontroller +++

Skrevet
Det kan fint brukes som sofabord, det gjør vi :)  Når man monterer det kan man velge om man vil ha to skuffer på en side, eller en på hver.  Vårt bord ser slik ut fra begge sider.

Da vi kikket etter bord ville vi egentlig ha kistebord, men tenkte på det med bein under bordet, men angrer ikke på ikea-kjøpet :) Det er så deilig å ha et sted å plassere blader og tv-kontroller +++

Ja, jeg vet, mamma og jeg så det gikk an i dag. Men jeg føler det ser for "tv-benk" ut, jeg haaater tv-benker ;)

Også skal det legges til at jeg er ekstremt sær da ;)

Skrevet

Hvilket et fra Bohus? Nysgjerrig :)

Skrevet

Dette:

Men er litt usikker da, for ville helst hatt det kvadratisk. Vil ikke at det skal innby til noe mer enn å ha glassene på ;)

Skrevet
Ja, jeg vet, mamma og jeg så det gikk an i dag. Men jeg føler det ser for "tv-benk" ut, jeg haaater tv-benker ;)

Også skal det legges til at jeg er ekstremt sær da ;)

Det skal ikke være enkelt ;) Vi har denne som tv-benk (eller tv'n henger på veggen over den), så hos oss ser man ihvertfall forskjell :)

Men hver sin smak!

Gjest -eline-
Skrevet
Jeg likte best det fra Ikea. Irriterende og ikke kunne slenge bena under bordet.

Enig...likte dessuten formen på IKEA-bordet bedre enn både kistebordet og det fra Bohus...

Skrevet

Vi har ikke noe sofabord i stua vår, så jeg er på leting selv. Gubben foreslo det du la ut bilde av fra Bohus, men jeg synes ikke om slike bord. Vi vurderte dette fra Bohus, men fant ut at plata var litt for dårlig kvalitet.

Skrevet
Vi har ikke noe sofabord i stua vår, så jeg er på leting selv. Gubben foreslo det du la ut bilde av fra Bohus, men jeg synes ikke om slike bord. Vi vurderte dette fra Bohus, men fant ut at plata var litt for dårlig kvalitet.

Egentlig ganske kult, men jeg synes det er litt maskulint.

Skrevet

Vanskelig dette med bord, altså.

Si fra hvis du finner et nytt ;)

Skrevet
Vanskelig dette med bord, altså.

Si fra hvis du finner et nytt  ;)

Det er dritvanskelig, trodde det bare var å finne et jeg, men det er mye som spiller inn gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...