Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #1 Skrevet 5. februar 2006 (endret) Jeg kjøpte egentlig et bord på Ikea på fredag som matcher bokhyllene mine, men så tittet jeg på Skeidars hjemmesider og fant et annet et. Det matcher ikke bokhyllene, men er kanskje kulere? Er ca 1200 i prisforskjell. Ka dokker trur? Det til venstre er det fra Skeidar, det til høyre er det fra Ikea i samme serie som bohyllene Endret 5. februar 2006 av Fjompe
Gjest 2324 Skrevet 5. februar 2006 #2 Skrevet 5. februar 2006 Jeg synes det med skuffene var det stiligste..
Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2006 #3 Skrevet 5. februar 2006 Jeg likte best det fra Ikea. Irriterende og ikke kunne slenge bena under bordet.
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #4 Skrevet 5. februar 2006 Det fra Skeidar.Jeg har alltid beina oppi sofaen uansett jeg og skuffene gir jo masse plass til oppbevaring av greier og støff
Arwen Skrevet 5. februar 2006 #5 Skrevet 5. februar 2006 Jeg likte best det fra Ikea. Irriterende og ikke kunne slenge bena under bordet. ← Enig. Vi diskuterte faktisk bord med skuffer her om dagen. Ser for meg at man har mange gjester en dag og man sitter tett i tett uten noe sted å gjøre av bena.
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #6 Skrevet 5. februar 2006 Det er en skuff på det fra Ikea også, på den ene siden. Hadde det vært på begge sider ser jeg for meg at det hadde vært penere, jeg får litt skrivebordsfølelse... Jeg har ikke mange gjester da, eller, vi sitter alltid ved spisebordet da, forsofaen min er så teit
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2006 #7 Skrevet 5. februar 2006 Herremin, jeg har sett på feil bord på Ikea sidene jeg! Trodde du hadde kjøpt det som kan brukes både som sofabord og tv-benk. Jeg har derfor skiftet mening, Markör er finest, for det blir du ikke så fort lei av.
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #8 Skrevet 5. februar 2006 Herremin, jeg har sett på feil bord på Ikea sidene jeg! Trodde du hadde kjøpt det som kan brukes både som sofabord og tv-benk. Jeg har derfor skiftet mening, Markör er finest, for det blir du ikke så fort lei av. ← Jøss, hvordan klarte du å se feil, jeg la jo ut bildene direkte?
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2006 #9 Skrevet 5. februar 2006 Ikke første gangen du fortalte hvilket bord du hadde kjøpt- i går var det vel.
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #10 Skrevet 5. februar 2006 Ikke første gangen du fortalte hvilket bord du hadde kjøpt- i går var det vel. ← Hehe, åja Jeg tenkte nå at "herregud, hun Rosin må jo være rimelig kørka da"
nat26 Skrevet 5. februar 2006 #11 Skrevet 5. februar 2006 Det fra Skeidar.Jeg har alltid beina oppi sofaen uansett jeg og skuffene gir jo masse plass til oppbevaring av greier og støff ← Signerer
lillesky Skrevet 5. februar 2006 #12 Skrevet 5. februar 2006 Likte best bordet med skuffer. Er kjekt å samle alt rotet et sted! Tror jeg må sjekke ut det bordet selv!
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #13 Skrevet 5. februar 2006 Nå ser jeg Lillesky skriver, skal bli spennende å se om hun følger de andre moderatorne da
lillesky Skrevet 5. februar 2006 #15 Skrevet 5. februar 2006 Det eneste jeg ikke likte var de beslagene oppå bordet. Men samtidig, man trenger ikke en duk oppå et så pent bord. Og som Alwa, så har jeg ikke beina oppå bordet, men på en sånn "stang" under bordet.
Gjest Lea Skrevet 5. februar 2006 #16 Skrevet 5. februar 2006 Jeg er enig med de andre moderatorene Vi har hatt et sånt kistebord før og jeg holdt på å bli sprø av det. For det første er det tungt å flytte på når man skal ha beder plass eller vaske og for det andre sparket jeg alltid i det når jeg skulle strekke litt på beina. Vil du ha flere argumenter? Skuffene ser veldig "trege" ut. Slike som man må ligge på gulvet og ta spennetak i bordet for å få dratt ut. (Jeg KAN absolutt ta feil her). Skuffene ser ut til å ha "hulrom" over, slik at ting kan sette seg fast og hindre at du får åpnet skuffene.
Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2006 #17 Skrevet 5. februar 2006 Wow! Hun var UENIG! ← *går for å ta en alvorsprat med lillesky*
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2006 #18 Skrevet 5. februar 2006 Jeg har kistebordet. Og jeg haaater det. Det er helt tragisk. Det er vokset, noe som gjør at den minste lille vanndråpe lager merke i overflaten. Hvis du tørker av bordet med en hvit klut så er den rød etterpå. Setter du et vannglass på bordet som er fuktig under, og deretter er så uheldig å få vannglasset borti buksebenet så er det en rustfarget ring på buksen etterpå (jeg har nemlig en tendens til å hvile vannglasset på låret mens jeg f eks ser på tv). Vi kjøpte bordet for et år siden, og venter på at det skal komme vårcontainer i nabolaget slik at vi kan kaste det. Ikke kjøp det!
Marililja Skrevet 5. februar 2006 #19 Skrevet 5. februar 2006 Synes kistebordet er fint, men kunne aldri tenkt meg det som sofabord. Jeg så på Markör fra IKEA da jeg skulle kjøpe nytt bord for ett år siden, men det ble aldri til at jeg kjøpte nytt bord. Men liker det godt, og bedre enn kistebordet!
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #20 Skrevet 5. februar 2006 Jeg har kistebordet. Og jeg haaater det. Det er helt tragisk. Det er vokset, noe som gjør at den minste lille vanndråpe lager merke i overflaten. Hvis du tørker av bordet med en hvit klut så er den rød etterpå. Setter du et vannglass på bordet som er fuktig under, og deretter er så uheldig å få vannglasset borti buksebenet så er det en rustfarget ring på buksen etterpå (jeg har nemlig en tendens til å hvile vannglasset på låret mens jeg f eks ser på tv). Vi kjøpte bordet for et år siden, og venter på at det skal komme vårcontainer i nabolaget slik at vi kan kaste det. Ikke kjøp det! ← Jeg ser du bor i Oslo, si fra når containeren kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå