Gå til innhold

Hvor selger de Nidar Påske marsipan?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For å ikke spise for masse marsipan før påske skulle jeg vente med å handle det inn til når vi skulle reise på hytta. Men når jeg skulle handle i går var alle dagligvare butikkene tomt for påske marsipan. Både barna og jeg ble så skuffet! Hvor kan vi få kjøpt påske marsipan nå?

Anonymkode: 3070c...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De hadde mye på Rema på fredag, og Meny på lørdag. 
Det er ofte utsolgt rett før påske dog, så det er nok litt sånn alt etter hvor du bor. Husk det til andre år, både det typiske julegodtet og påskegodtet blir utsolgt en stund før mange plasser. 

Anonymkode: d99dc...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så du skrev alle, Europris? 

Anonymkode: d99dc...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

For å ikke spise for masse marsipan før påske skulle jeg vente med å handle det inn til når vi skulle reise på hytta. Men når jeg skulle handle i går var alle dagligvare butikkene tomt for påske marsipan. Både barna og jeg ble så skuffet! Hvor kan vi få kjøpt påske marsipan nå?

Anonymkode: 3070c...7a3

Kva by bur du i, TS?

Anonymkode: 2f550...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør sjekke de butikkene som ikke har solgt påskevarene ekstremt billig, for det er årsaken til at det er tomt.

Meny, Spar, Rusta, Europris bl.a kan ha igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nidar Påske, er det en under-del av Nidar-konsernet, som spesialiserer seg på påske-godtesnop? Er i så fall helt naturlig at Nidar Påske velger å satse på bl.a. marsipan.

Anonymkode: 8304d...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...