Gå til innhold

Savner foreningen Cat People i Oslo

Gjest Gentleman59

Anbefalte innlegg

Gjest Gentleman59

Må  si at jeg savner Cat People i Oslo, siden første møte med stedet i 1998 til siste møte med stedet for litt over to år siden bød cluben hver gang på fantastisk hyggelig opplevelser - på alle adressene den var.

Vertskapet, Vibeke og Stein, er og var unike mennesker og det finnes ikke noen som aner hva de la ned av energi og penger i stedet - på  de forskjellige adressene i byen Cat hadde tilhold. 

Diskresjon og totalt fotoforbud skapte trygghet, vakre mennesker i alle fasonger og legninger - i de lekreste antrekk av alle varianter innen fetish skapte spenning. DJs som kunne sine ting og bartendere med humor og stil. 25 års grense, IKKE en sexklubb eller swingersklubb men en erotisk fetish club på høyde med internasjonale steder. Noen ble avvist i døren fordi de ikke forsto en meget tydelig dress code - slik blir det murring og rykter av. Var man i tvil om antrekk kunne man snakke med vertskapet på forhånd og alt ble alltid løst. Var der selv i hvit smoking a la 007 en gang med min partner i skinn og lårhøyt og ultrakort - etter å ha spurt o mgodkjenning først. 

På Cat var det trygt - selv for mennesker som absolutt ikke ville og kunne refereres til så var alle trygge der. Aldri noe tull og partneren kunn

Dessverre er det over - men Vibeke og Steins bidrag til fetish-Norge er ikke glemt. 

Klamrer meg til håpet om at vertskapet nok en gang  kan komme på banen - for ingen ande kan gjøre dette etter dem. 

Ha en deilig, spennende fetish-påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Takk for litt opp- og forklaring. Jeg har lurt på hvor "det" eller "de" ble av. Folka er vel ikke borte? Hvor dro de? Sitter de hjemme og gnur på telefonene sine..? Ikke si det, plz..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gentleman59
carlberner1 skrev (På 3.4.2024 den 21.35):

Takk for litt opp- og forklaring. Jeg har lurt på hvor "det" eller "de" ble av. Folka er vel ikke borte? Hvor dro de? Sitter de hjemme og gnur på telefonene sine..? Ikke si det, plz..

Si det du, jeg håper som sagt et kommer en Cat-generasjon til.

La oss håpe - for  vi, folkene" vi lever. 

Endret av Gentleman59
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...