Gå til innhold

Få en attpåklatt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har to barn, gutt på 10 og jente på 8 år. 
 

De siste 3 årene har jeg virkelig ønsket meg nr 3, jeg får ikke vekk ønsket. Tenkte den forsvinner, men det gjør den ikke. Jeg er redd får jeg ikke det siste barnet så vil jeg angre hele livet. Hadde jeg fått ungen nå hadde den allerede vært 3 år. 
 

Men det blir stor forskjell på alder til de to jeg har og eventuelt en attpåklatt. Noen som har erfaring med det?

 

 

Anonymkode: 207cf...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er eldst og var 12 da yngste søster ble født. Superkoselig☺️

Anonymkode: 58acb...dee

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg er eldst og var 12 da yngste søster ble født. Superkoselig☺️

Anonymkode: 58acb...dee

Så godt å høre. Jeg ønsker et barn til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mannen er med så få en til da vel.

Bare pass på å sette av tid og prioritere de store barna. Ta de med på ting kun de to mens en av de voksne er med den lille kan den andre dra med de store på ting for dem.

Anonymkode: e5a40...b1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk en attpåskatt som jeg kaller han. Søskenene var 9 og 14. Aldri angret et sekund, har så mye bedre tid og så mye mere tolmodighet, han har vært roligheten selv siden han kom til verden. 

Anonymkode: b23b9...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestemte oss omsider for å gå for nummer tre da de to store var 8 og 12. Da lilleklatt ble født var de 10 og 14.

Jeg vil vel egentlig ikke anbefale dette til noen😅 Men for meg var det også noe som manglet, og jeg var redd jeg kom til å angre resten av livet om vi ikke fikk det siste barnet. I tillegg var jeg veldig ung, jeg var 36 da attpåklatten ble født.

Det siste barnet er nå i midten av tenårene og lever og har levd et helt annet liv enn søsknene gjorde. Nesten som et litt bortskjemt enebarn. Vi voksne er også litt latere, og det er så mye vi har gjort før som vi ikke orker å ta en runde to på. Typ legoland og Dyreparken og sånn.
På den annen side er vi mye tettere med det siste barnet, vi er klokere og tryggere og tar bedre valg i mange sammenhenger.

Jeg angrer ikke. Men anbefaler det heller ikke. Føler meg som en eeevig forelder som har hatt barn i barnehage eller grunnskole i over 25 år.

Anonymkode: f8e01...40c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har fått en attpåklatt 2 ganger. En gang når de eldste var 8 og 7  

Og en gang når de eldste var 17,16 og 8😊   Har bare vært super koselig for hele familien. Aldri angret. Masse hjelp fra søskene også🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...