Gå til innhold

Olabukse for stor rumpe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Drømmen: en olabukse som ikke er skinny fit, som er stor nok over rumpa uten at det er plass til 2 knyttnever mellom bukse og rygg. Jeg sliter altså med alle bukser som passer over rumpa er alt for stor lengre oppe. Blir ikke spesielt fint med belte, og fare for sprekk når man setter seg ned. Jeg bruker mellom L og XL i busker, har en del ekstra på både rumpe og lår. Noen som har funnet hemmeligheten? Jeg har en som funker, men den er eldgammel og funnet brukt og ikke noe håp å finne en lik.

Hilsen lei av å alltid gå med tøybukser

Anonymkode: bcfe7...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har smal midje og flat mage, med brede hofter, stor rumpe og store lår, og jeg kjøper hovedsaklig ulike ribcagevarianter fra Levis. Har både straight ankle, full lenght, wide leg og bells flared. Veldig fornøyd med de ☺️

Anonymkode: adc86...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg har smal midje og flat mage, med brede hofter, stor rumpe og store lår, og jeg kjøper hovedsaklig ulike ribcagevarianter fra Levis. Har både straight ankle, full lenght, wide leg og bells flared. Veldig fornøyd med de ☺️

Anonymkode: adc86...530

Bare en liten obs til TS: Levis ribcage gaper veldig i ryggen på meg og er dessverre helt ubrukelig for min fasong.

Anonymkode: 3b386...36c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare en liten obs til TS: Levis ribcage gaper veldig i ryggen på meg og er dessverre helt ubrukelig for min fasong.

Anonymkode: 3b386...36c

Gaper litt på meg også, men det er de buksene jeg opplever gaper aller minst av alt jeg har prøvd - og jeg har prøvd mye 😊 Ankelvarianten gaper mest, de andre gaper ikke like mye 😊

Anonymkode: adc86...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KappAhl har en modell som heter Lauren, funker overraskende godt på meg. Lommene sitter fint og den er i bra stoff. 

Anonymkode: bbea6...f16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...