viljesoltvedt Skrevet 24. mars 2024 #1 Del Skrevet 24. mars 2024 Heisann! Jeg har ganske nylig sluttet på minipiller, og jeg hadde ubeskyttet samleie for litt mer enn en uke siden. Jeg forstår det er for tidlig å få symptomer, men tenker på festeblødning.. hadde spottblødning i 2 dager før det gikk helt over og i dag har jeg vært øm i eggstokkene og i underlivet… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjatapinjata Skrevet 24. mars 2024 #2 Del Skrevet 24. mars 2024 Jeg fikk symptomer i uke 4. (3+5) men bare avfeide det. Men jeg var gravid ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #3 Del Skrevet 24. mars 2024 Jess, jeg hadde festeblødning ca. 9 dager etter samleie. Anonymkode: a9292...59b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #4 Del Skrevet 24. mars 2024 Man kan ja. Men festeblødning er ikke noe alle opplever. Kan skje 4-12 dager etter befruktning for de som opplever det, men bare ca 15% opplever implantasjon blødning. Tiden vil vise. Kan også være blødning etter EL. Noen opplever blødning da også Anonymkode: 0d209...1bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 25. mars 2024 #5 Del Skrevet 25. mars 2024 viljesoltvedt skrev (20 timer siden): Heisann! Jeg har ganske nylig sluttet på minipiller, og jeg hadde ubeskyttet samleie for litt mer enn en uke siden. Jeg forstår det er for tidlig å få symptomer, men tenker på festeblødning.. hadde spottblødning i 2 dager før det gikk helt over og i dag har jeg vært øm i eggstokkene og i underlivet… Om du har fått festeblødning vil er det iallefall ikke gravid symptomer du føler nå. Men det kan også være eggløsning du får nå eller bare at kroppen er i ulage oh at du vil spotte litt og få litt rar mens fremover 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #6 Del Skrevet 26. mars 2024 viljesoltvedt skrev (På 24.3.2024 den 16.57): Heisann! Jeg har ganske nylig sluttet på minipiller, og jeg hadde ubeskyttet samleie for litt mer enn en uke siden. Jeg forstår det er for tidlig å få symptomer, men tenker på festeblødning.. hadde spottblødning i 2 dager før det gikk helt over og i dag har jeg vært øm i eggstokkene og i underlivet… Ja du kan kjenne det🙂 Særlig om du kjenner etter. Jeg fikk nokså tydelige svangerskapssymptomer etter 1-2 uker. MEN det kan også være hormoner som gir disse symptomene. Jeg kan kjenne på lignende symptomer 1-2 uker før mens også. Både ved eggløsning og pms. Så i mange tilfeller blander vi nok litt. Til og med spottblødning har jeg opplevd å få ifm eggløsning. Anonymkode: 107b9...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 26. mars 2024 #7 Del Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja du kan kjenne det🙂 Særlig om du kjenner etter. Jeg fikk nokså tydelige svangerskapssymptomer etter 1-2 uker. MEN det kan også være hormoner som gir disse symptomene. Jeg kan kjenne på lignende symptomer 1-2 uker før mens også. Både ved eggløsning og pms. Så i mange tilfeller blander vi nok litt. Til og med spottblødning har jeg opplevd å få ifm eggløsning. Anonymkode: 107b9...08e 1-2 uker er jo like etter eggløsning, du kan ikke få gravid symptomer da. De kommer ofte uke 4 + da egget må feste seg og produserer nok hgc til at kroppen får hormoner til å få symptomer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå