Gå til innhold

Alle har rumpe nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper det er troll at folk skjønner at om du går fra 10 repetisjoner i knebøy med stopp til 10 repetisjoner på 120 kg så har det skjedd ting med rumpa 🦵

Anonymkode: 52344...1a8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 25.3.2024 den 14.53):

Det kommer jo an på kroppsformen det. Ytterst få kvinner i Norge har 8 tallformet kropp, med den kroppen følger ofte store pupper, store hofter og tykke lår. 

Anonymkode: 59512...452

Jeg har timeglass-figur og har verken store pupper, spesielt brede hofter eller tykke lår. Er normalvektig og trener regelmessig. Det er dog riktig at de fleste etnisk norske kvinner har ofte smale hofter og ikke-eksisterende midje. Fettet legger seg ofte rundt magen og brystet, derav har mange store pupper.

Anonymkode: 00bff...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bedre å ikke trene i det hele tatt da? Da gjør man jo ikke feil i det minste. 🥵

Anonymkode: 53ef7...a31

Rar tankegang ,men sure. Ellers så kan man jo stadig jobb seg mot sine mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Håper det er troll at folk skjønner at om du går fra 10 repetisjoner i knebøy med stopp til 10 repetisjoner på 120 kg så har det skjedd ting med rumpa 🦵

Anonymkode: 52344...1a8

Denne 👊, folk vil ikke jobbe hardt derfor gjør de ting komplisert å gjør det som er lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizard skrev (6 timer siden):

Men fettet over bør jo ideelt sett forsvinne, hvis du spiser riktig selvfølgelig. Jeg har aldri hatt så smal midje som nå, når fettprosenten er lav og muskelmassen høy.

Men som tidligere nevnt, det er jo også genetisk. Har allikevel aldri hørt om at midjemålet blir større av å ha muskler altså.

 

Jeg hadde mye smakere midje når fettprosenten lav og jeg ikke hadde muskler. Muskler i magen er ikke annerledes en andre muskler. De vokser ved trening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...