Gå til innhold

Alle har rumpe nå

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg har aldri sett en jente uten rumpe. Så ja, det er nok det vanlige

Anonymkode: 8a6e4...a8b

Men fersken rumpe?

Anonymkode: 3862b...bc5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser mer dumt ut med kvinner som har dvas henge rumpe. 

Anonymkode: 52344...1a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ser mer dumt ut med kvinner som har dvas henge rumpe. 

Er henge rumpe verre enn fresken rumpe?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Å trene rumpa er noe av det beste du kan gjøre for bra rygg helse, jeg har blitt kvitt all ryggsmerter i korsryggen hilsen mann 33.

Jeg hadde ryggsmerter av kronisk stramme rumpemuskler. Har lært avspenning og fått vekk smerten. Så får det heller være at sprettrumpe ryker. 

Anonymkode: c9847...f65

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Peachy Romeo og stringbikini er moten! Håper det består i mange år fremover 🥳

Anonymkode: 832a9...431

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Folk som lar seg overbevise til å pumpe ekstra jern og spise spesialmat for å bygge spesielle kroppsdeler for å bli populære og moteriktige, er ikke verd noen ting. Jeg foretrekker ekte mennesker som er den de er og fortsetter med det, uansett press utenfra. Uansett hva utgangspunktet deres er. 

Anonymkode: c3780...056

Du har et ganske stygt menneskesyn må jeg si. Alle mennesker har en egenverdi. 

Anonymkode: ae56e...b84

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Peachy Romeo og stringbikini er moten! Håper det består i mange år fremover 🥳

Anonymkode: 832a9...431

Stringbikini er noe av det styggeste jeg ser. Hvorfor må man vise absolutt alt i dag? Ikke er det hygienisk heller.

Anonymkode: 116f9...264

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Folk som lar seg overbevise til å pumpe ekstra jern og spise spesialmat for å bygge spesielle kroppsdeler for å bli populære og moteriktige, er ikke verd noen ting. Jeg foretrekker ekte mennesker som er den de er og fortsetter med det, uansett press utenfra. Uansett hva utgangspunktet deres er. 

Anonymkode: c3780...056

Ja, det er helt klart et enten/eller spørsmål, hvis man trener rumpa litt ekstra er man ikke et ekte menneske :roll:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Men mange har fortsatt null midje

Anonymkode: 00bff...88d

Det kommer jo an på kroppsformen det. Ytterst få kvinner i Norge har 8 tallformet kropp, med den kroppen følger ofte store pupper, store hofter og tykke lår. 

Anonymkode: 59512...452

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det er fordi vi trener det! :trene:

AnonymBruker
Skrevet
On 3/24/2024 at 1:53 PM, AnonymBruker said:

Det er vel fordi buksene de bruker hjelper til å forme, trykke opp, stramme og fylle på. Dessuten dras de så langt opp at man får et "naturlig rumpeløft".

Anonymkode: 7b01c...b42

Absolutt ikke alle får naturlig rumpeløft. Hjelper ikke for eksempel om man er bælfeit. Har man cellulitter i tillegg vises dette ekstremt godt. 
(Ja jeg har sett my fair share av den typen, og nei, de kler det ikke 😷)

Anonymkode: 59512...452

Gjest Blåmonster
Skrevet (endret)

Like før noen kommer inn å prater om gener eller noe, kvinner med stor fin rumpe har det fordi de jobber hardt for det❤️

Endret av Blåmonster
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men fersken rumpe?

Mener du at alle damer har sår og rød rumpe?

Anonymkode: c3e4d...6ff

AnonymBruker
Skrevet
Blåmonster skrev (2 minutter siden):

Like før noen kommer inn å prater om gener eller noe, kvinner med stor fin rumpe har det fordi de jobber hardt for det❤️

Eller fordi de er født sånn. Jeg har ikke jobbet hardt for rompa mi, det er bare sånn jeg ser ut. 

Å alle kan ikke jobbe hardt for en stor rumpe. De kan posere så den ser større ut, men på ekte har ikke alle store rumper, heller ikke de som trener den mye. 

Men rumper er uansett fine og smak er subjektivt. 

Anonymkode: 35eeb...a16

• Liker 3
Gjest Blåmonster
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Eller fordi de er født sånn. Jeg har ikke jobbet hardt for rompa mi, det er bare sånn jeg ser ut. 

Å alle kan ikke jobbe hardt for en stor rumpe. De kan posere så den ser større ut, men på ekte har ikke alle store rumper, heller ikke de som trener den mye. 

Men rumper er uansett fine og smak er subjektivt. 

Anonymkode: 35eeb...a16

Alle kan, det gjøres ved en systematisk overbelastning av øvelser som markløft- knebøy med lav stang - hiptrust- RDL.Stresset  man da utsetter muskulaturen for vil gi en adapsjon via muskelmasse. Jeg har sett det skje igjen og igjen, å det gjelder alle.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ja, dessverre. Er som menn som går rundt og er fornøyde med å være under 185.. stusselige greier. 

Anonymkode: 342fb...4e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er flinke til å trene rumpa og flinke til å finne klær som fremhever rumpa. Tror det er veldig få som opererer. Gluteus maximus er jo den største muskelen og lett å trene opp.

Anonymkode: 5268a...398

AnonymBruker
Skrevet

Er det slik at jenter trener rompe mye mer enn gutter? Eller er sprettrompe noe begge kjønn søker etter. F.eks 90%  av de jeg ser gjør hip thrusts er jenter. 

Anonymkode: 0c512...6e9

Gjest issoras
Skrevet
16 hours ago, Blåmonster said:

Alle kan, det gjøres ved en systematisk overbelastning av øvelser som markløft- knebøy med lav stang - hiptrust- RDL.Stresset  man da utsetter muskulaturen for vil gi en adapsjon via muskelmasse. Jeg har sett det skje igjen og igjen, å det gjelder alle.

Alle kan jobbe hardt for en større rumpe enn de har, men alle kan ikke få en stor rumpe. Skjønner du forskjellen? 

Jeg har også stor rumpe fra naturens side. Styrketrening former den bittelitt mer, men det er i hovedsak genetikk, og med en tights på ser man egentlig ikke forskjell på før og etter. 😅 

Dagens form på tightser og dagens kultur for posering gir også illusjon av at flere har større/rundere rumper enn før. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.3.2024 den 12.14):

Synes nesten alle jenter har fersken rumpe idag. 
Hvordan har det seg slikt? 

Anonymkode: 43603...421

Mye stillesitting.

Anonymkode: ca96a...b74

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...