Gå til innhold

Pinlig setting med en 11år yngre mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var forrige sommer.. Han var kun 24 og jeg 35. Det som er litt creepy er at han jeg hadde sex med var en kompis av min eks bonus sønn. (Altså jeg var gift med faren)

Han er også 11år yngre enn meg men nå har ikke vi holdt på, men jeg har ligget med en som da var kamerat med han tidligere. Tror ikke de har kontakt lengre nå, men jeg sa til han at han ikke måtte si noe til sønnen til eks mannen min. Jeg har en datter med min eks mann som da er søster til han sønnen. Jeg skammer meg litt men der sa endte det bare slik. Jeg vet jo at mange unge menn liker modne damer og det gjorde altså denne kameraten. Jeg tenker det blir småpinlig å treffe på han neste gang og skal treffe datteren min, tror dere han vet noe? 

Anonymkode: cf35b...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter å ha vært flue på veggen i settinger med menn i 20 år - Ons/flørter/kortvarige ttype damer blir oftere snakket om, de er mer tilbakeholdne om koner/forlovede som de har mer respekt for.  Classy menn snakker ikke,  resten snakker masse. Hvis dette ikke er en seriøs mann men heller en litt frempå og brautende type er sannsynligheten veldig høy for at han snakker.

Anonymkode: 21170...ef7

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltforteller du her, eller har du hatt sex med to i denne gjengen?  Ble forvirret av innlegget ditt.

Anonymkode: de5c1...e12

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sitti på arbeidsbrakka og hørt 20åringer skryte av sex med gamle damer på 29 😂

Anonymkode: df502...bcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lur deg selv til å tro han ikke vil snakke 😅 Dette burde du vel tenkt igjennom på forhånd 

Anonymkode: e092f...847

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ikke lur deg selv til å tro han ikke vil snakke 😅 Dette burde du vel tenkt igjennom på forhånd 

Anonymkode: e092f...847

Nettopp. Har du gjort noe sånt, så må du bare eie det, og le av hele greia. Det holder at han deler det med én kompis. 

Anonymkode: de5c1...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sander33 skrev (2 timer siden):

Ja, vi menn prater om damer. 

Vel, jeg var i seng med mor til en kamerat etter et fuktig lag i mine yngre år.  Kan love deg at jeg har holdt klokelig kjeft om det ja.  Det er/var faktisk litt kleint for meg også, så det tar jeg med meg i graven.  Visse ting skal gemmes, og "har ikke hendt".

Anonymkode: e7066...cca

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok kvinnfolk snakker mye mer om slike forhold enn hva menn gjør. 

Menn holder klokelig munn og håper på mer 😅

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen din måtte være en del år eldre enn deg da, hvis sønnen hans har en kompis på 24...?

Anonymkode: d9d03...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dobbeltforteller du her, eller har du hatt sex med to i denne gjengen?  Ble forvirret av innlegget ditt.

Anonymkode: de5c1...e12

Nei, kun hatt sex med kompisen til sønnen til min eks. Aldri hatt sex med sønnen til eks mann nei 😨 Ja men han sa han ikke skulle si noe. Mulig han har gjort det i en setting, det må være pinlig for han å høre

Anonymkode: cf35b...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eksen din måtte være en del år eldre enn deg da, hvis sønnen hans har en kompis på 24...?

Anonymkode: d9d03...164

Eksen min er 49 og jeg er 36.. Han var tidlig pappa

Anonymkode: cf35b...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eksen min er 49 og jeg er 36.. Han var tidlig pappa

Anonymkode: cf35b...864

Så du var gift med en mann som var 13 år eldre, og likevel er det et problem at du har rotet med en 11 år yngre mann? 

Hvorfor er dette forskjellig?

Anonymkode: d9d03...164

  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 24.3.2024 den 16.06):

Så du var gift med en mann som var 13 år eldre, og likevel er det et problem at du har rotet med en 11 år yngre mann? 

Hvorfor er dette forskjellig?

Anonymkode: d9d03...164

Forstod ikke innlegget ditt. 

Poenget er at han var kompis med min eks sin sønn og jeg håper det ikke har kommet ut til han. Det er ganske pinlig i neste setting vi treffes i. 

Anonymkode: cf35b...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Forstod ikke innlegget ditt. 

Poenget er at han var kompis med min eks sin sønn og jeg håper det ikke har kommet ut til han. Det er ganske pinlig i neste setting vi treffes i. 

Anonymkode: cf35b...864

Hvis du fortsetter å knulle ham, så vil det nok ikke komme ut :) Med hans lovnader om at dette blir mellom dere.

Men klart, slutter du med det så vil dette for ham etter hvert være noe som skjedde «for lenge siden», og da kan det være han begynner fortelle historier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis slike potensielle pinligheter er noe du bryr deg om, hvorfor har du hatt sex med han i førstninga?

Nå som du har hatt sex, er det ikke så mye å gjøre eller spekulere i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AllahBallah skrev (1 time siden):

Hvis du fortsetter å knulle ham, så vil det nok ikke komme ut :) Med hans lovnader om at dette blir mellom dere.

Men klart, slutter du med det så vil dette for ham etter hvert være noe som skjedde «for lenge siden», og da kan det være han begynner fortelle historier.

Var med den ene gangen, hab sa han ikke skulle si noe, men jeg tror han kan ha gjort det. Han var ganske nær venn med han tidligere. De gikk ikke så mye sammen lengre, så da vi hadde vært ute dro vi hjem til meg og hadde sex både på kvelden og morgenen. Litt små creepy av meg, men vi lever ei gang og hadde ingen tilhørighet til han her. Aldri sett han gå med elsens sønn. Mulig de gutta bare liker å prate om milf's .. 

Anonymkode: cf35b...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, hvorfor gjør du deg ikke noen tanker om hvorfor du hadde sex med noen du syntes det var creepy å ha sex med? Det høres ut som om du har et stort problem med impulskontroll. Det må da gå utover flere ting i livet ditt enn dette.

Anonymkode: bc325...52f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...