Gå til innhold

Tidsbegrenset spising og ekstrem tørrhet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Har hatt nattefaste på 16 timer siden januar. Elsker effekten det har og vil gjerne fortsette med dette hele livet. Har ikke hatt noen bivirkninger heller.

Men nå har jeg plutselig begynt å bli ekstremt tørr overalt. Verst er det i munnen. Det er så slitsomt at jeg er redd for å få hull på grunn av det. Huden er også tørr og jeg har begynt å flasse i hodebunnen. Samme med øyne og inni nesa. Andre slimhinner også. 
Kan dette komme av fasten? Er det noen som har erfaring med at det kan gå over igjen? Eller må jeg korte ned nattefasten?

Er forresten ganske flink til å drikke vann, så tror ikke det ligger der.

Anonymkode: 11e00...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei. Har hatt nattefaste på 16 timer siden januar. Elsker effekten det har og vil gjerne fortsette med dette hele livet. Har ikke hatt noen bivirkninger heller.

Men nå har jeg plutselig begynt å bli ekstremt tørr overalt. Verst er det i munnen. Det er så slitsomt at jeg er redd for å få hull på grunn av det. Huden er også tørr og jeg har begynt å flasse i hodebunnen. Samme med øyne og inni nesa. Andre slimhinner også. 
Kan dette komme av fasten? Er det noen som har erfaring med at det kan gå over igjen? Eller må jeg korte ned nattefasten?

Er forresten ganske flink til å drikke vann, så tror ikke det ligger der.

Anonymkode: 11e00...219

Bestill deg akuttime hos legen. Det kan være sjøgrens syndrom eller noe annet fælt. 

Anonymkode: 2fcfb...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...