Gå til innhold

Egenmelding for soppinfeksjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke sikkert det er soppinfeksjon denne gangen, selv om du har hatt det før. Best å få det undersøkt, helst av en gynekolog. God bedring! 

Anonymkode: eeada...f87

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg skulle gjerne vært mer åpen om kvinneplager.

Men jeg gidder bare ikke. Det verste er at kvinner er kvinner verst her, for de tar en ibux og drar på jobb med menssmerter og UVI. 

Og å ikke nevne årsak fører også bare til snakk.

Så jeg har "migrene". 

Anonymkode: 34e71...0fd

Ja for for noen fungerer det med ibux og paracet, for meg hjelper sjeldent 1g paracet og ibux, varmeflaske er det eneste som hjelper men kan ikke gå med det rundt på jobb. Men når det fungerer for dem så «fungerer det for alle», det er jo bare å «gjøre sånn og sånn». :( 

Anonymkode: 0bab2...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Frister til legevakt, er så ille men kan ikke oppta plassen for noen som trenger den mer så jeg drar til legen i morgen hvis de gir meg akutt time.

Anonymkode: 0bab2...c96

Du kan sikkert vente til fastlegen åpner og ta egenmelding i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja for for noen fungerer det med ibux og paracet, for meg hjelper sjeldent 1g paracet og ibux, varmeflaske er det eneste som hjelper men kan ikke gå med det rundt på jobb. Men når det fungerer for dem så «fungerer det for alle», det er jo bare å «gjøre sånn og sånn». :( 

Anonymkode: 0bab2...c96

Jeg kaster som regel opp smertestillende (har resept fra legen) før den begynner å virke. De eneste syklusene som er ok (som i betydning at hjemmekontor fungerer) er da jeg klarer å ta medisiner i det jeg kjenner det første, lille symptom. Og så holder meg på maksdose i 48 timer. 

Beklager avsporing... men er ment som full støtte til egenmeldingsdag på TS. 

Anonymkode: 34e71...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunhilde skrev (4 timer siden):

Du har ingen plikt til å si hva du feiler når du bruker egenmelding med mindre det er direkte relatert til arbeid eller arbeidsmiljø.

 

For min del er det slitsomt om jeg ikke gjør det. Ikke fordi folk er ekle, og graver, jobber med flotte folk. Men det er alltid omsorg, og "god bedring" ønsker, så personlig føler jeg det litt kleint om jeg ikke har gitt en grunn. Blir litt som å nekte å si hvor jeg skal i sommerferien. 

Anonymkode: 34e71...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en gang sykemelding i to dager pga sopp, har kontorjobb og kunne ikke sitte. Det hadde da utviklet seg til sår og blødde… 

Sa på jobb at jeg hadde en infeksjon, men ikke at det var en soppinfeksjon :) 

Anonymkode: 73644...365

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg fikk en gang sykemelding i to dager pga sopp, har kontorjobb og kunne ikke sitte. Det hadde da utviklet seg til sår og blødde… 

Sa på jobb at jeg hadde en infeksjon, men ikke at det var en soppinfeksjon :) 

Anonymkode: 73644...365

Det ble egenmelding. Jeg klarer verken sitte, ligge eller gå uten at det irriterer. 

Anonymkode: 0bab2...c96

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg, ts? Har du blitt bedre? 

Anonymkode: 2d13d...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.3.2024 den 7.13):

Er helt jævlig smertefult, brennende har litt canesten men lindrer ikke, føler for å sitte i en bøtte med noe lindrende resten av dagen. Er det en grei grunn eller MÅ det være feber for å ta egenmld?? Det gir meg hodepine og smerter i kjeven, går å strammer tennene hele tiden, vondt i bihulene osv, vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dagen 😭

Anonymkode: 0bab2...c96

Det høres ut som du kanskje har fått noe annet enn soppinfeksjon. Dra til legen eller klinikk for kjønnssykdommer.

Anonymkode: 7c0dc...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...