Gå til innhold

Feilmelding du må bare sette bilen i P.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får opp denne feilmeldingen under kjøring. 

Feil - verksted, du må bare sette bilen i P. (Har automatgir, bensinbil).

Noen som vet hvorfor? Det varierer når den kommer, den er ikke der hele tiden liksom... - og har dette noe å si for en fremtidig PKK?

Anonymkode: 3bb13...486

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kaller bilen deg for "verksted"?

Kanskje bilen inneholder en ekstra dose kunstig intelligens og har konkludert med at du bør parkere bilen? :D

Anonymkode: e2a72...2e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Kaller bilen deg for "verksted"?

Kanskje bilen inneholder en ekstra dose kunstig intelligens og har konkludert med at du bør parkere bilen? :D

Anonymkode: e2a72...2e7

nå var vel helst jeg interessert i seriøse svar jeg da, ikke morsomheter... 🤦‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Ikke farlig å kjøre med. Det er feil på bryteren som registrerer om girspaken står i Park. Løsningen er ettermontering av ny bryter (eller skifte hele girmekanismen, som koster 5x så mye).  Pris får du av nærmeste møller verksted.

Anonymkode: 3bf0f...6b4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ikke farlig å kjøre med. Det er feil på bryteren som registrerer om girspaken står i Park. Løsningen er ettermontering av ny bryter (eller skifte hele girmekanismen, som koster 5x så mye).  Pris får du av nærmeste møller verksted.

Anonymkode: 3bf0f...6b4

Jeg har skjønt at det ikke er farlig. Jeg har ikke tenkt å fikse det. Jeg er interessert i å vite om den går gjennom EU kontroll med denne feilmeldingen, og da spesielt hvis feilmeldingen ikke kommer opp i displayet mens de foretar kontrollen.

(Den pleier ikke komme opp før jeg har kjørt 3 - 5 mil).

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har skjønt at det ikke er farlig. Jeg har ikke tenkt å fikse det. Jeg er interessert i å vite om den går gjennom EU kontroll med denne feilmeldingen, og da spesielt hvis feilmeldingen ikke kommer opp i displayet mens de foretar kontrollen.

(Den pleier ikke komme opp før jeg har kjørt 3 - 5 mil).

Den går ikke igjennom PKK med feilmeldinger…

Anonymkode: 17617...8da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Den går ikke igjennom PKK med feilmeldinger…

Anonymkode: 17617...8da

Men dette er ikke en feilmelding som er der hele tiden. Dukker opp etter 3 - 5 mil på veien som sagt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...