AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #1 Skrevet 23. mars 2024 Hjernen min klarer ikke helt å fungere i dag. I en oppskrift står det 0,6 dl kremfløte. Hvor mye skal jeg da ta? 😅 Blir det da 6/10 av en dl? Anonymkode: 297d2...b50
Spanky Skrevet 23. mars 2024 #2 Skrevet 23. mars 2024 Det blir nesten 1 dl ja, eller litt over en halv dl.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #4 Skrevet 23. mars 2024 Ok 😅👍 Var jo det jeg trodde utifra de andre målene. Anonymkode: 297d2...b50
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #5 Skrevet 23. mars 2024 Tre spiseskjeer, blir det. Anonymkode: 1afdb...8e7
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #6 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tre spiseskjeer, blir det. Anonymkode: 1afdb...8e7 Blir vel litt mer enn det. Anonymkode: 297d2...b50
Brunhilde Skrevet 23. mars 2024 #7 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Tre spiseskjeer, blir det. Anonymkode: 1afdb...8e7 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Blir vel litt mer enn det. Anonymkode: 297d2...b50 Det blir 4 ss, 1 ss er definert som 15 ml. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå