AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #21 Skrevet 23. mars 2024 NissUlf skrev (10 minutter siden): Husker godt at det var flere "leire" som hadde forskjellige ståsted for borreliose, hvordan den kan gjemme seg, bruk av antibiotika og på hvordan symptomene kunne være. Min kamp ble ettervært bruken av antibiotika og hvor lenge de ville gi meg dette og i hvor store doser. I starten var de rause og det ble gjort intravenøst, så ble det minimalt - og jeg gikk privat... Uansett lykke til og gi ikke opp, og ha alltid ett lite øye for at det kan være noe annet og, selv om borreliose kan imitere andre sykdommer.. Jeg har nok de klassiske sympt for borreliose,særlig bartonella med nervesmerter, Tatt tester i utlandet flere ganger og alle viser det samme, Lykke til videre til deg også. Måtte denne sykdommen utrydde for godt Anonymkode: 76d39...42c
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #22 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har nok de klassiske sympt for borreliose,særlig bartonella med nervesmerter, Tatt tester i utlandet flere ganger og alle viser det samme, Lykke til videre til deg også. Måtte denne sykdommen utrydde for godt Anonymkode: 76d39...42c I fremtiden blir nok enda mer vi må passe oss for, du har denguefeber. Anonymkode: 80b1f...4ff
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #23 Skrevet 23. mars 2024 Folk må tenke seg godt om hvordan de ferdes i naturen...være tildekket, holde seg unna buskas og lyng etc...jeg er blitt helt nazi på dette. Går kun på åpne områder. Anonymkode: 80b1f...4ff
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #24 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har både behandlet via Polen og i Tyskland Anonymkode: 76d39...42c Se på denne: https://www.tv2.no/sport/jens-visste-ikke-at-han-var-alvorlig-syk/16003250/#:~:text=Han var 27 år – men,ble egentlig verre og verre. Anonymkode: 80b1f...4ff
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #25 Skrevet 23. mars 2024 https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/AAlPA/jeg-er-en-av-de-borreliose-syke-som-maatte-til-utlandet-for-aa-faa-diagnose-og-noedvendig-behandling-tore-beito Jeg er en av de borreliose-syke som måtte til utlandet for å få diagnose og nødvendig behandling | Tore Beito Anonymkode: 80b1f...4ff
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #26 Skrevet 23. mars 2024 Kjenner jeg er sjeleglad for at jeg fikk en typisk og gjenkjennelig rød ring rundt bittstedet. Jeg var forferdelig dårlig, aldri følt meg så syk noen gang. Vondt i hode, nakke, rygg, kvalm, svimmel og forferdelig feber, skalv svettet og frøs om hverandre. Krabbet inn på badet, men termometeret viste skarve 38,2, jeg skjønte ingenting. Fikk karret meg til lege, og ble satt på 14 dagers antibiotika som tok knekken på det hele. Jeg har stor medfølelse med dere som har fått dette langvarig. Det døgnet jeg var dårlig er jo ingentig i forhold til hvordan dere har det Anonymkode: 984a8...46d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #27 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjenner jeg er sjeleglad for at jeg fikk en typisk og gjenkjennelig rød ring rundt bittstedet. Jeg var forferdelig dårlig, aldri følt meg så syk noen gang. Vondt i hode, nakke, rygg, kvalm, svimmel og forferdelig feber, skalv svettet og frøs om hverandre. Krabbet inn på badet, men termometeret viste skarve 38,2, jeg skjønte ingenting. Fikk karret meg til lege, og ble satt på 14 dagers antibiotika som tok knekken på det hele. Jeg har stor medfølelse med dere som har fått dette langvarig. Det døgnet jeg var dårlig er jo ingentig i forhold til hvordan dere har det Anonymkode: 984a8...46d Godt å høre ❤️ Anonymkode: 80b1f...4ff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå