Gå til innhold

Interessant med 12 år eldre dame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har blitt kjent med en kjekk fyr, han er i starten av 30-årene, er singel, og vi har det veldig gøy sammen. Jeg har vært en attraktiv kvinne, men jeg begynner jo å bli eldre, har nå bikket 40. Dere menn i 30-årene, har dere noen gang synes det er interessant med eldre kvinner enn dere selv for en flørt?

Anonymkode: 8e053...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vedder på at du smaker godt, det er milf lovers store magnet🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg egentlig bare vil bli begjært fortsatt, slik som før.. Kanskje uten noe mer..

Anonymkode: 8e053...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12år eldre har ikke noe hindring for en flørt.

milf er fantastisk og vanedannende 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (20 timer siden):

Jeg vedder på at du smaker godt, det er milf lovers store magnet🥰

Sønnen til min eks kjæreste som kun er 10år yngre enn meg er søt som fy. Men kan alikavel ikke innrømme det ovensmfor noen☠️ Ser jeg han ute så merker jeg han er utrolig skjønn! Han er 26 og jeg 36. 5 år siden bruddet med faren... Blir så utrolig feil ! 

Anonymkode: 4387d...295

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Sønnen til min eks kjæreste som kun er 10år yngre enn meg er søt som fy. Men kan alikavel ikke innrømme det ovensmfor noen☠️ Ser jeg han ute så merker jeg han er utrolig skjønn! Han er 26 og jeg 36. 5 år siden bruddet med faren... Blir så utrolig feil ! 

Anonymkode: 4387d...295

Er det du som lå med kompisen hans i den andre tråden? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damer som har bikket 40 er på ingen måte "gammel" i hvertfall ikke for en mann i 30 årene. Kvinner i den alderen er utrolig hot og modenhet er sexy, liker det. Og heldigvis damer i den alderen er nærmest like kåte og villige som oss mannfolka. Så love it, bring it on, please!!!!

Anonymkode: 06509...3ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sander33 skrev (9 timer siden):

milf er fantastisk og vanedannende

Ikke minst det siste    😜

 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Damer som har bikket 40 er på ingen måte "gammel" i hvertfall ikke for en mann i 30 årene.

Ikke for en i midten av 20-åra heller, snakker av erfaring.  Den absolutt heteste og beste sexen er mellom ung mann og het moden dame.   Eller hva sier dere....  @bullehurk  og @Bamseklemmer  ?

Anonymkode: 24100...4ec

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ikke minst det siste    😜

 

Ikke for en i midten av 20-åra heller, snakker av erfaring.  Den absolutt heteste og beste sexen er mellom ung mann og het moden dame.   Eller hva sier dere....  @bullehurk  og @Bamseklemmer  ?

Anonymkode: 24100...4ec

Jeg og bullehurk er så skjønt enig.. Btw.. det var jo deilig å se våre to navn sammen❤️🥰Haha.. neida, men jeg må virkelig si at jeg liker henne godt. For hun minner meg sånn om hun hærlige gilfen min på hurtigruta😉

Jeg tror ingen har blitt så mye rundkysset før, for vi var temmelig forelsket i sexen med hverandre.. Vi pulte i timevis, og når jeg sprutet henne full.. forsatte jeg bare til hennes orgasmer var oppnådd, og til køyklærne var gjennomvåt av svette. Det var ikke lysten som stoppet oss, men vi ble rett og slett utslitt.. Jeg sugde på henne hver dag, for hun smakte så godt. Og noen ganger på midt i vakta, snek vi oss bort.. og tok en kjappis, eller bare fingret hverandre. Husker jeg kjøpte en bunke med strømpebukser til henne, for jeg var nater på å rive hull for å ta snarveien inn i henne. Hun elsket den lyden like godt som meg.. Så jo da.. hun var ei superdeilig utro kåtsara.. men jeg elsket å være den hingsten hennes, for hun fikk aldri sex av mannen. Så hun var alltid smilende fornøyd, da jeg så mannen hentet henne på kaia. Og når jeg gikk ombord, sto hun alltid på rekka smilende fornøyd og ventet på meg❤️Siden den gang, tenner jeg alltid på kvinner i skjørt uniform💦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

virkelig si at jeg liker henne godt

Tusen Takk Bamsis   🥰😍❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Jeg og bullehurk er så skjønt enig.. Btw.. det var jo deilig å se våre to navn sammen❤️🥰Haha.. neida, men jeg må virkelig si at jeg liker henne godt. For hun minner meg sånn om hun hærlige gilfen min på hurtigruta😉

Jeg tror ingen har blitt så mye rundkysset før, for vi var temmelig forelsket i sexen med hverandre.. Vi pulte i timevis, og når jeg sprutet henne full.. forsatte jeg bare til hennes orgasmer var oppnådd, og til køyklærne var gjennomvåt av svette. Det var ikke lysten som stoppet oss, men vi ble rett og slett utslitt.. Jeg sugde på henne hver dag, for hun smakte så godt. Og noen ganger på midt i vakta, snek vi oss bort.. og tok en kjappis, eller bare fingret hverandre. Husker jeg kjøpte en bunke med strømpebukser til henne, for jeg var nater på å rive hull for å ta snarveien inn i henne. Hun elsket den lyden like godt som meg.. Så jo da.. hun var ei superdeilig utro kåtsara.. men jeg elsket å være den hingsten hennes, for hun fikk aldri sex av mannen. Så hun var alltid smilende fornøyd, da jeg så mannen hentet henne på kaia. Og når jeg gikk ombord, sto hun alltid på rekka smilende fornøyd og ventet på meg❤️Siden den gang, tenner jeg alltid på kvinner i skjørt uniform💦

Hvem visste at tråden skulle bli en erotisk novelle skrevet av mann 60+ i Cupido? 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.3.2024 den 11.33):

Har blitt kjent med en kjekk fyr, han er i starten av 30-årene, er singel, og vi har det veldig gøy sammen. Jeg har vært en attraktiv kvinne, men jeg begynner jo å bli eldre, har nå bikket 40. Dere menn i 30-årene, har dere noen gang synes det er interessant med eldre kvinner enn dere selv for en flørt?

Anonymkode: 8e053...736

Ja jeg syns min faste elsker er beste sex'en jeg har hatt. Jeg er 55+ og han er 41 vi har holdt det gående i 4-5 år snart. Og kan ikke tenke meg sex med noen annen. Han er fortsatt like kjekk, sexy og spennende  for meg. Elsker han. Måtte det bare fortsette i mange år til.  Det jeg også liker er at har vi en ugreie mellom oss som har skjedd nå og da så går det en mnd så er alt glemt og vi er tilbake der vi var. Full fyr og gnist.  Nyter hvert minutt jeg får med han. 

Anonymkode: 1f792...188

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må MILF være en greie for den enkelte mann, eller kan hvilken som helst mann i 30-årene begjære en kvinne i 40-årene så lenge man kommer godt overens? Bare fordi han synes hun er attraktiv og at man flørter og har det gøy sammen? 

Anonymkode: 8e053...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.3.2024 den 11.33):

Dere menn i 30-årene, har dere noen gang synes det er interessant med eldre kvinner enn dere selv for en flørt?

Ja, mange ganger.

Anonymkode: 1b0b0...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebbeliten skrev (På 25.3.2024 den 9.51):

Hvem visste at tråden skulle bli en erotisk novelle skrevet av mann 60+ i Cupido? 

Alle oss som er drita lei de historiene der.

Anonymkode: f7309...fef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...