Gå til innhold

Beste parkering Gardermoen for 2 uker om sommeren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal parkere 04:00 og dra klokka 02:00 to uker senere? Vil betale minst mulig. Gåavstand, shuttlel buss, til nød taxi, om det lønner seg økonomisk.

Anonymkode: f813b...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er digg å slippe den shuttlebussen på såpass ubeleilige tidspunkter som det der. Sist jeg hadde bilen på OSL sto jeg på P8, den billigste som fremdeles er gåavstand. Koster jo flesk, men deilig er det. Man er i bilen 15-20min etter landing potensielt.

Anonymkode: a4e20...c22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestill her: https://avinor.no/en/airport/oslo-airport/parking/

Beste alternativet, mange prisnivåer. Du kan gå til terminalen fra alle, jeg pleier å gå fra P4/6. P2/3 er kjempekort å gå, men siden du kommer hjem på natten kan det være lurte å koste på seg P2 eller enda nærmere.

Anonymkode: 3f11c...4e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi parkerer alltid på Dalen. Går alltid smertefritt, og de pleier å være billigst når vi har reist i alle fall.

Anonymkode: 8e5d9...dc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, for svar. 
Så på Dalen, den var dyrere enn Avinor. Tror vi bare bestiller Avinor, det var ikke så dyrt. Ser det går busser også. 

Anonymkode: f813b...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.3.2024 den 14.39):

Vi parkerer alltid på Dalen. Går alltid smertefritt, og de pleier å være billigst når vi har reist i alle fall.

Anonymkode: 8e5d9...dc0

Jeg har også alltid bestilt hos Dalen. Bestilt 14 dager hos Dalen i sommer (juni/juli) og betaler 750 kroner. Så skal jeg ha en uke i august hvor de skulle ha 770 kroner. P4 på Avinor skulle ha 580. Jada, jeg har råd til 180 kroner, men det er prinsippet denne gangen 😉

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dalen er jo galskap...kjører med bilene. Dyrere også, Avinor er jo mye bedre...gå til terminalen.

Anonymkode: 3f11c...4e0

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.3.2024 den 11.41):

Det er digg å slippe den shuttlebussen på såpass ubeleilige tidspunkter som det der. Sist jeg hadde bilen på OSL sto jeg på P8, den billigste som fremdeles er gåavstand. Koster jo flesk, men deilig er det. Man er i bilen 15-20min etter landing potensielt.

Anonymkode: a4e20...c22

Jeg står alltid på P10 🙈 Dyrt, men deilig nærme. 

Anonymkode: a8966...49e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dynamisk prising på Avinors parkeringsplasser, og det lønner seg å følge med. For et års tid siden betalte vi rundt 450 kroner for tre uker! Dette var dog ikke i sommerferien. Bestilte omtrent tre uker i forveien. Det var så billig at jeg trodde det var en feil i systemet.

Anonymkode: d40cc...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal aldri bruke Dalen, igjen. Lei av å lete etter bilen, og mange med meg har opplevd at bilen har blitt kjørt mer enn inne på plassen. Helt opp i 15 km! Lei av å stå evigheter, ringe etter de/ purre opp, midt på natta. Stå tretti min å vente, så buss, og som sagt lete etter bilen. Funnet den langt f oppi et gjørmehull, bortest på park. (-brukt de mange ganger, før.) 
Bruker Flightpark, via Naf. Noe dyrt, men praktisk å levere/ hente rett utenfor inngangen. 

Anonymkode: 9dc55...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IANIAN skrev (På 25.3.2024 den 17.49):

Flightpark - helt genialt

Enig! Bruker kun dem selv…

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sjekker alltid priser på de ulike parkeringene, men ender ofte med Dalen pga lav pris. Får lavere pris hos Dalen om vi har bestilt veldig tidlig enn nærme reisen. Shuttlebussen fra Dalen går raskere enn de fra P4 osv fordi den fra Dalen går direkte uten å stoppe på alle parkeringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva du enn velger, ta ikke Dalen! Jeg bodde i nærheten av de, og gikk ofte tur forbi der. De råkjører med bilene inne på området, og har en ekstra fin bil så kjører de mer enn nødvendig med de. Biler har fått steinsprut, punkterte dekk, vindusviskere knekt og så videre. 
Selv om bilene blir flytter lengre inn på området, så kjører en ikke som en villmann i andre sine biler.

Anonymkode: fc948...d21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at noen bruker Dalens enda...

Anonymkode: 3f11c...4e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...