AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #81 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 23.3.2024 den 7.56): Menn, hva er det dere foretrekker? Stor rumpe eller store pupper? Og hvor gammel er du? Jeg syns det virker som alle foretrekker en fin/stor rumpe fremfor store pupper for tiden. I hvert fall menn i 18-40 årsalderen og at store pupper er på vei ut. Eventuelt bare interessant for menn over 50. Anonymkode: 28569...3d5 Mannen liker pupper Anonymkode: 2c9b7...070 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 26. oktober 2024 #82 Del Skrevet 26. oktober 2024 Helt klart rumpe her, gjerne litt trent. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #83 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 0.46): Store patter er digg da. Fint med rompe og men Anonymkode: 3eabc...dce Jeg liker at du liker store bryster og at du kan like min rompe også. Kan min store mage også være ok? Jeg er 162høy og veier 75kg. Anonymkode: 2c945...b27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #84 Del Skrevet 26. oktober 2024 Gjest Gentleman59 skrev (På 25.3.2024 den 16.01): Det skal du ikke se bort fra. Jeg skriver sne og efter også. Da vil jo silicone høres enda merkelige ut. Anonymkode: 880ef...164 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #85 Del Skrevet 27. oktober 2024 Rumpe. Trenger ikke være stor, men "pen". Anonymkode: 6de9f...e54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tauglede Skrevet 12. desember 2024 #86 Del Skrevet 12. desember 2024 en formfull kvinne som er proposjonert slik at lår rumpe hofter og pupper står i stil til hverandre er ufattelig sexy. Disse kvinnene er det få av. jeg har inntrykk av at alle treningsdamer skal bli så tynne som det går an, eller andre veien hvor det er helt motsatt, de midt i mellom som trener litt, men liker faktisk og ha litt former ser jeg altfor lite til. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruVillvin Skrevet 12. desember 2024 #87 Del Skrevet 12. desember 2024 tauglede skrev (4 timer siden): en formfull kvinne som er proposjonert slik at lår rumpe hofter og pupper står i stil til hverandre er ufattelig sexy. Disse kvinnene er det få av. jeg har inntrykk av at alle treningsdamer skal bli så tynne som det går an, eller andre veien hvor det er helt motsatt, de midt i mellom som trener litt, men liker faktisk og ha litt former ser jeg altfor lite til. Litt som min kropp altså..😚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tauglede Skrevet 17. desember 2024 #88 Del Skrevet 17. desember 2024 FruVillvin skrev (På 12.12.2024 den 18.24): Litt som min kropp altså..😚 Da er du veldig heldig som har en så begjærlig flott kropp FruVillvin 🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruVillvin Skrevet 17. desember 2024 #89 Del Skrevet 17. desember 2024 tauglede skrev (11 timer siden): Da er du veldig heldig som har en så begjærlig flott kropp FruVillvin 🙂 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #90 Del Skrevet 18. desember 2024 Om en kvinne har en digg rumpe eller pupper får den flytende hjernen min til å endre hva som er digg. Sånn sett finner en som mann alltid noe å like ekstra godt, om hun totalt er uten noen attributer. Da hadde en nok aldri kommet forbi fase 1, som jo fra naturens side er utseende og nonverbaler. Sånn er det bare. Anonymkode: b041a...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 18. desember 2024 #91 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 23.3.2024 den 7.56): Menn, hva er det dere foretrekker? Stor rumpe eller store pupper? Og hvor gammel er du? Jeg syns det virker som alle foretrekker en fin/stor rumpe fremfor store pupper for tiden. I hvert fall menn i 18-40 årsalderen og at store pupper er på vei ut. Eventuelt bare interessant for menn over 50. Anonymkode: 28569...3d5 Hvorfor bare stor? Det kan da være både stort og smått, og fint på forskjellige måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #92 Del Skrevet 20. desember 2024 Ingen bryr seg om rompe Anonymkode: e3f22...83a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 20. desember 2024 #93 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 1.27): Jeg liker at du liker store bryster og at du kan like min rompe også. Kan min store mage også være ok? Jeg er 162høy og veier 75kg. Anonymkode: 2c945...b27 Uten problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #94 Del Skrevet 20. desember 2024 En fyldig, trent ferskenrumpe og små, faste, uammende tenåringsbryster 🙂 Anonymkode: b71c5...fdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #95 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ingen bryr seg om rompe Anonymkode: e3f22...83a 😂 Anonymkode: fae63...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #96 Del Skrevet 1. januar Har aldri helt skjønt hypen med pupper. De kan være fine, så klart, men at noen kan foretrekke de fremfor en bra rumpe er galskap! Anonymkode: 22d5a...5d8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #97 Del Skrevet 1. januar Pupper🤩 rumpa kan gjerne være fast og fin, men har ingen stor glede av disse nymotens svære bleierumpene som unge jenter gjerne vil vise frem i altfor trange tights. Gi meg svære naturlige bryster som er en håndfull eller mer(for en mann med store hender). Er de store nok vil de helt naturlig henge, det er helt greit. Anonymkode: 6021d...b89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #98 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Pupper🤩 rumpa kan gjerne være fast og fin, men har ingen stor glede av disse nymotens svære bleierumpene som unge jenter gjerne vil vise frem i altfor trange tights. Gi meg svære naturlige bryster som er en håndfull eller mer(for en mann med store hender). Er de store nok vil de helt naturlig henge, det er helt greit. Anonymkode: 6021d...b89 Hva er bleierumpe ? Jeg elsker passe brede rumper. Anonymkode: d9c7d...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #99 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (På 23.3.2024 den 7.56): Menn, hva er det dere foretrekker? Stor rumpe eller store pupper? Og hvor gammel er du? Jeg syns det virker som alle foretrekker en fin/stor rumpe fremfor store pupper for tiden. I hvert fall menn i 18-40 årsalderen og at store pupper er på vei ut. Eventuelt bare interessant for menn over 50. Anonymkode: 28569...3d5 Silkon pupper (de minste silkonstørrelsene, for store er ikke fint) OG en trent rumpe er flott. Men Rumpa klart minst viktig . Ansikt viktigst, og nummer 2 ikke vær overvektig, så pupper, så rumpe Anonymkode: 93680...4ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #100 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Silkon pupper (de minste silkonstørrelsene, for store er ikke fint) OG en trent rumpe er flott. Men Rumpa klart minst viktig . Ansikt viktigst, og nummer 2 ikke vær overvektig, så pupper, så rumpe Anonymkode: 93680...4ba Støtter denne Anonymkode: fbb88...c10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå