Gå til innhold

Pupper eller rumpe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menn, hva er det dere foretrekker? Stor rumpe eller store pupper? Og hvor gammel er du?

Jeg syns det virker som alle foretrekker en fin/stor rumpe fremfor store pupper for tiden. I hvert fall menn i 18-40 årsalderen og at store pupper er på vei ut. Eventuelt bare interessant for menn over 50.

Anonymkode: 28569...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pupper er flaks, fin rumpe må som regel jobbes for. Og små pupper er fint! 
 

Anonymkode: 78233...a52

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupper... store, små, lange, korte, spiller ingen rolle, jeg digger pupp...

Godt voksen mann

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil svare samme som gjerne blir svart på tråder om penisstørrelse; personen i seg selv spiller en langt større rolle enn størrelsen på hennes attributter.

Anonymkode: 3b2cf...835

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Menn, hva er det dere foretrekker? Stor rumpe eller store pupper? Og hvor gammel er du?

Jeg syns det virker som alle foretrekker en fin/stor rumpe fremfor store pupper for tiden. I hvert fall menn i 18-40 årsalderen og at store pupper er på vei ut. Eventuelt bare interessant for menn over 50.

Anonymkode: 28569...3d5

Gammel nok og elsker både pupper og rumpe. Særlig hvis begge er stoore og sitter på en voksen dame.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Vil svare samme som gjerne blir svart på tråder om penisstørrelse; personen i seg selv spiller en langt større rolle enn størrelsen på hennes attributter.

Anonymkode: 3b2cf...835

Akkurat. Ei megge er ei megge, selvom hun har fine pupper og rumpe. 

Anonymkode: 51853...552

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rompe selvsagt 🙏

Anonymkode: bc57d...67b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri møtt en kvinne uten begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A-hunter skrev (1 minutt siden):

Aldri møtt en kvinne uten begge deler.

Det har hendt.

Anonymkode: 1c408...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Menn, hva er det dere foretrekker? Stor rumpe eller store pupper? Og hvor gammel er du?

Jeg syns det virker som alle foretrekker en fin/stor rumpe fremfor store pupper for tiden. I hvert fall menn i 18-40 årsalderen og at store pupper er på vei ut. Eventuelt bare interessant for menn over 50.

Anonymkode: 28569...3d5

Jeg er rumpe mann, syntes det er fint med former🫠, hun må ha større en meg iallfall ( hun trenger ikke nødvendigvis å være trent , liker kvinner med litt muskulatur og litt fett ) trener en del så jeg har utviklet så jeg har utviklet setemuskulaturen en del😅

jeg er 33

Endret av Blåmonster
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Menn, hva er det dere foretrekker? Stor rumpe eller store pupper? Og hvor gammel er du?

Jeg syns det virker som alle foretrekker en fin/stor rumpe fremfor store pupper for tiden. I hvert fall menn i 18-40 årsalderen og at store pupper er på vei ut. Eventuelt bare interessant for menn over 50.

Anonymkode: 28569...3d5

Pupper er uinteressant. Aldri vært det minste opptatt av pupper. 
Rumper kan være utrolig sexy.

m44

Anonymkode: 4bb7e...959

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumpe. Helst stor og rund.

Men, er så heldig at jeg er gift med ei med store fine bryster og rumpe!

M 30

Anonymkode: 8fd6c...446

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumpe, helt klart. Ingen pupper i verden kan kompensere for en flat rumpe eller smale hofter i forhold til midjen. 

Fine pupper er selvsagt ingen ulempe, silikon er turnoff, og alt for store er bare upraktisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er og blir en puppe-mann. Alltid vært sånn.

Store rumper er faktisk turn-off. I mine øyne blir bakenden styggere og styggere jo mer du trener den.

Anonymkode: ebd0b...a78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Menn, hva er det dere foretrekker? Stor rumpe eller store pupper? Og hvor gammel er du?

Jeg syns det virker som alle foretrekker en fin/stor rumpe fremfor store pupper for tiden. I hvert fall menn i 18-40 årsalderen og at store pupper er på vei ut. Eventuelt bare interessant for menn over 50.

Anonymkode: 28569...3d5

Er over 50 og har altid vært en boob man, men til syvende og sist er det hele pakka, enten det er stort her, lite der, whatever. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For så vidt ingen av delene, men heller store pupper. Synes bare man ser overvektig ut med stor rumpe, så jeg foretrekker normalt slanke kvinner.

Anonymkode: 4bff6...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Størrelsen har ikke så mye å si på begge, jeg bryr meg om hvor faste de er, altså fett prosenten må være ganske lav og de må trene. Damer som har fine pupper vil ofte også ha fin rumpe. Jeg bryr meg mest om fin rumpe da

Anonymkode: 2879f...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Menn, hva er det dere foretrekker? Stor rumpe eller store pupper? Og hvor gammel er du?

Jeg syns det virker som alle foretrekker en fin/stor rumpe fremfor store pupper for tiden. I hvert fall menn i 18-40 årsalderen og at store pupper er på vei ut. Eventuelt bare interessant for menn over 50.

Anonymkode: 28569...3d5

42, mann og foretrekker egentlig ingen av delene. Men må jeg velge så små pupper og liten rumpe. Men det som virkelig sjarmerer meg er fine øyne og et genuint smil. 

Anonymkode: 46a36...815

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumpe, spesifikt rumpehull :P

Anonymkode: c0388...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...