AnonymBruker Skrevet 26. oktober #81 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (På 23.3.2024 den 7.56): Menn, hva er det dere foretrekker? Stor rumpe eller store pupper? Og hvor gammel er du? Jeg syns det virker som alle foretrekker en fin/stor rumpe fremfor store pupper for tiden. I hvert fall menn i 18-40 årsalderen og at store pupper er på vei ut. Eventuelt bare interessant for menn over 50. Anonymkode: 28569...3d5 Mannen liker pupper Anonymkode: 2c9b7...070 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 26. oktober #82 Del Skrevet 26. oktober Helt klart rumpe her, gjerne litt trent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #83 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 0.46): Store patter er digg da. Fint med rompe og men Anonymkode: 3eabc...dce Jeg liker at du liker store bryster og at du kan like min rompe også. Kan min store mage også være ok? Jeg er 162høy og veier 75kg. Anonymkode: 2c945...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #84 Del Skrevet 26. oktober Gjest Gentleman59 skrev (På 25.3.2024 den 16.01): Det skal du ikke se bort fra. Jeg skriver sne og efter også. Da vil jo silicone høres enda merkelige ut. Anonymkode: 880ef...164 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #85 Del Skrevet 27. oktober Rumpe. Trenger ikke være stor, men "pen". Anonymkode: 6de9f...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå