AnonymBruker Skrevet 23. mars #1 Del Skrevet 23. mars Prøver å finne en del til bilen min, men aner ikke hva den heter på norsk; området ved bunnen av frontruten der panseret møter karosseriet. Heter cowl på engelsk? Anonymkode: b833a...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #2 Del Skrevet 23. mars Torpedovegg? Anonymkode: 844fb...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #3 Del Skrevet 23. mars Tror ikke det, på min bil er den av plast. Der vindusviskerne liger på en måte. Anonymkode: b833a...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 23. mars #4 Del Skrevet 23. mars 4 minutter siden, AnonymBruker said: Tror ikke det, på min bil er den av plast. Der vindusviskerne liger på en måte. Anonymkode: b833a...5bf Utvendig, der torpedoveggen slutter og panseret møter frontrute? Har aldri hørt et norsk ord på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #5 Del Skrevet 23. mars Tiuren skrev (1 time siden): Utvendig, der torpedoveggen slutter og panseret møter frontrute? Har aldri hørt et norsk ord på det. Ja, mener det er den delen som heter cowl på tegningen. Anonymkode: b833a...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvia515 Skrevet 25. mars #6 Del Skrevet 25. mars Jeg har alltid kalt det viskerdeksel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #7 Del Skrevet 25. mars Vannkasse deksel. Anonymkode: 466fa...2d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå