Hallepalle2 Skrevet søndag kl 08:58 #41 Skrevet søndag kl 08:58 Er han virkelig? Jeg har sett noen få snapper og trodd det var satire.
Husomvarderfør Skrevet søndag kl 10:42 #42 Skrevet søndag kl 10:42 Sirah skrev (2 timer siden): Ikke testet, men lurer på det samme. Ja enig i at han er en herlig skrue! Men kjæresten virker så normal? Lurer på om han er så ekstra hele tiden eller om han spiller veldig for kamera 😅 Kjæresten er bare skjønn og rolig slik jeg har oppfattet han. To motpoler som jeg tror har det veldig fint. Flere ganger jeg har sett Tim rolig fra Thailand, men tror nok han er høyt og lavt det meste av tiden😊 1
Ellenn Skrevet søndag kl 10:49 #43 Skrevet søndag kl 10:49 Sirah skrev (2 timer siden): Ikke testet, men lurer på det samme. Ja enig i at han er en herlig skrue! Men kjæresten virker så normal? Lurer på om han er så ekstra hele tiden eller om han spiller veldig for kamera 😅 Husomvarderfør skrev (11 timer siden): Fikk Tim opp på utforsk. Herlig artig skrue. Morro å se fra Thailand . Men lurer på om noen har prøvd hudpleien hans? Det virker spennende og seriøst . Jeg har kjøpt anti-aldrings-pakken hans og er veldig fornøyd med resultatet så langt. Huden har blitt strammere, og små linjer mindre synlige. Anbefales! 😊
Husomvarderfør Skrevet søndag kl 10:51 #44 Skrevet søndag kl 10:51 Ellenn skrev (1 minutt siden): Jeg har kjøpt anti-aldrings-pakken hans og er veldig fornøyd med resultatet så langt. Huden har blitt strammere, og små linjer mindre synlige. Anbefales! 😊 Tusen takk, nettopp den jeg tittet på 😊
Ellenn Skrevet søndag kl 10:58 #45 Skrevet søndag kl 10:58 Husomvarderfør skrev (4 minutter siden): Tusen takk, nettopp den jeg tittet på 😊 Nå skal det sies at jeg ikke har vært så flink til å ha noe rutine tidligere. Jeg har brukt litt forskjellig fra forskjellige produsenter uten så mye tanke på hvordan de virker sammen 😉 For meg var det supert å kunne kjøpe en pakke med det huden trenger, og det setter huden min tydeligvis pris på 😊 1
Husomvarderfør Skrevet søndag kl 11:03 #46 Skrevet søndag kl 11:03 Ellenn skrev (2 minutter siden): Nå skal det sies at jeg ikke har vært så flink til å ha noe rutine tidligere. Jeg har brukt litt forskjellig fra forskjellige produsenter uten så mye tanke på hvordan de virker sammen 😉 For meg var det supert å kunne kjøpe en pakke med det huden trenger, og det setter huden min tydeligvis pris på 😊 Nettopp der jeg selv er, litt fra flere forskjellige produsenter. Kommer absolutt til å prøve. 1
Sirah Skrevet søndag kl 11:27 #47 Skrevet søndag kl 11:27 Husomvarderfør skrev (44 minutter siden): Kjæresten er bare skjønn og rolig slik jeg har oppfattet han. To motpoler som jeg tror har det veldig fint. Flere ganger jeg har sett Tim rolig fra Thailand, men tror nok han er høyt og lavt det meste av tiden😊 Ja han virker veldig skjønn De er fine begge to virker det som Ellenn skrev (38 minutter siden): Jeg har kjøpt anti-aldrings-pakken hans og er veldig fornøyd med resultatet så langt. Huden har blitt strammere, og små linjer mindre synlige. Anbefales! 😊 Takk! Den skal jeg sjekke ut! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå