Gå til innhold

Hvem er "sminkemannen" Tim Kristian?

Tough cookie

Anbefalte innlegg

Jeg følger ikke han og er enig i at han er temmelig grusom 🥲 Jeg kikket gjennom snap når han viste frem frokost på et hotell en gang, han snakket og oppførte seg som et lite barn, jeg syns det var ekkelt. Håper ikke han er sånn mot kjæresten i virkeligheten... det er creepy.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marsipan123 skrev (13 timer siden):

Jeg har sett han før, men syntes da at han var litt mye og litt slitsom så sluttet å se. Har kommet over han nå i det siste, og nå er han helt anderledes. Mer dempet og veldig morsom synes jeg. 

Veldig enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebbeliten skrev (På 22.4.2024 den 10.55):

Jeg syns det er et helt adekvat ord å bruke. Grusom. 

Screenshot_20240405-081845_Snapchat.jpg

Enig. Grusom. Jeg kom over han på snap, satt bare å måpte..  lo litt og visste det til kjæresten som også fikk store øyne. Måten han snakker på.  Fikk også med meg at han fortalte at han aldri hadde opplevd motgang,mobbing,livet har gått på skinner med perfekte støttende foreldre. En fyr uten dybde,mening eller noe interessant.  Rett og slett en slag robot. Ekstremt  lite interessant menneske. Sikkert flink sminke seg da...🎉😬👏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo ganske "mye", men det som har slått meg etter å ha sett ham i TV-program og fått han opp i feeden rundt omkring, er at han virker å være en influenser med godt humør og positiv innstilling til livet, "jobben" og menneskene rundt ham. Det er veldig forfriskende i motsetning til alle influensere som klager, snakker om alle mulige utfordringer og diagnoser osv. 

Han gjør meg i godt humør på samme måte som Skrellex. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korpsnerden skrev (9 minutter siden):

Han er jo ganske "mye", men det som har slått meg etter å ha sett ham i TV-program og fått han opp i feeden rundt omkring, er at han virker å være en influenser med godt humør og positiv innstilling til livet, "jobben" og menneskene rundt ham. Det er veldig forfriskende i motsetning til alle influensere som klager, snakker om alle mulige utfordringer og diagnoser osv. 

Han gjør meg i godt humør på samme måte som Skrellex. 

Enig med deg :) Har som sagt akkurat oppdaget han, men det er inntrykket mitt så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_0414.thumb.png.046b40ca8f0686fb7215ed4f704b7222.png

og samfunnet lurer på hvorfor mobbetallene blant barn og unge øker 🙈 Kanskje ikke så rart når voksne mennesker kaller andre for grusomme og noen ønsker folk døde 🙈

Tim Kristian er jo bare en fin fyr, som må få være som han er. Han er kunnskapsrik innen hudpleie og makeup og deler av kunnskapen sin. Han har også gjort mange bruder fine til bryllup her i landet. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heike72 skrev (1 time siden):

IMG_0414.thumb.png.046b40ca8f0686fb7215ed4f704b7222.png

og samfunnet lurer på hvorfor mobbetallene blant barn og unge øker 🙈 Kanskje ikke så rart når voksne mennesker kaller andre for grusomme og noen ønsker folk døde 🙈

Tim Kristian er jo bare en fin fyr, som må få være som han er. Han er kunnskapsrik innen hudpleie og makeup og deler av kunnskapen sin. Han har også gjort mange bruder fine til bryllup her i landet. 

Vi kan ikke like alle like mye, sånn er det jo bare. Men at folk skriver og ytrer sånne ting er bare helt (p)sykt!! Enkelte burde virkelig ikke ha tilgang til sosiale medier Tipper vedkommende ikke slenger slike kommentarer i det virkelige livet! Vi vet jo her inne hvor tøff mange blir bak anonymiseringen 😕 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...