Gå til innhold

Får bare én orgasme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, 37. Jeg har et problem. Jeg får bare én orgasme og jeg kommer veldig fort. Det er litt kjedelig for menn jeg dater, at jeg kommer fort og nekter mer etterpå. Hvis jeg prøver å fortsette, er det veldig ubehagelig for meg. Det knyter seg sammen i underlivet, og det blir for trangt og det svir. Noen kvinner som har det på samme måte, eller noen menn som har opplevd slike kvinner? 

Anonymkode: 13093...811

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke ta en pause hvor du fokuserer på mannen? Så blir du klar igjen etter en liten stund? Det er jo veldig følsomt rett etter orgasme, men kommer det seg ikke etter hvert? 

Anonymkode: 51181...62e

• Nyttig 1
Skrevet

Eller gjøre det som ofte menn blir anbefalt ... bare motsatt; bruk mer tid på oppvarming og forspill men med fokus på han. Hvis du ikke trenger mye oppvarming og stimulering, men han gjør det ... så bruk mer tid på han da? Ta på han, bruker henner og munn for å få han skikkelig i gang.

Og når dere går i gang med samleie, se om det er stillinger som stimulerer deg mindre og han mer slik at dere kanskje kommer i mål mer samtidig. Menn blir ofte anbefalt å ta pauser underveis i samleiet for at han ikke skal komme så fort ... hva med å prøve det, men for din skyld?
Fortsett stimuleringen av han mens dere tar en pause. Om du ikke har noe i mot smaken av deg selv så er det ofte en veldig sexy ting om du lar han gli ut av deg, sug ham litt og så la han gli inn i deg igjen. Eller bruk bare bruk henda.

Dere kan også la det gå litt spill i det, hvor dere begge prøver å holde deg på et "høyt nivå," men ikke helt til topps så du kommer. Edging rett og slett.

Hvis dere tar en pause fra samleiet og han bruker tunga på deg ... knyter det seg like mye da? Den kvinnelige varianten av "suge ham hard igjen" og så nytt samleie?

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Lær deg å kontrollere orgasmene dine med pust og knipeøvelser? 

Anonymkode: 452a4...08d

AnonymBruker
Skrevet

TS, kom fort du. Gjør det ofte. Han kommer når han kommer. 

Vi menn liker at dere gir oss god tid til å bygge opp en maks stå. 

På den tiden er du nede igjen, så får det gå som det går når samleiet begynner.

Det fine er at med tiden kan dette bli et senario der det kan hende du får både 1, 2 og xxxx orgasmer. Du har et flott utgangspunkt. Lev.

Anonymkode: 935d5...118

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er kvinne, 37. Jeg har et problem. Jeg får bare én orgasme og jeg kommer veldig fort. Det er litt kjedelig for menn jeg dater, at jeg kommer fort og nekter mer etterpå. Hvis jeg prøver å fortsette, er det veldig ubehagelig for meg. Det knyter seg sammen i underlivet, og det blir for trangt og det svir. Noen kvinner som har det på samme måte, eller noen menn som har opplevd slike kvinner? 

Opplevd dette flere ganger faktisk, så du må ikke føle at det er noe galt med deg. Men etter noen dager med kosing så løsnet det etterhvert. Så det er nok "tryggheten" i datingen som ikke får tid til å feste seg.. Trygghet skaper også mere kåthet, så på ditt kåteste burde det ikke føles ubehagelig ut. Så dette er ikke din feil eller ansvar alene, at du ikke blir kåt eller trygg nok. Det er mest sansynlig dårlig samarbeid fra menn, som ikke har fokus på din opplevelse og nytelse.. I min oppdagelse er kvinner flinke til å samarbeide, og blir sett på som gode elskere.. Mens en del kvinner opplever menn som dårlige på dette punktet, så tillater meg å si: Det er mere egoistiske menn enn kvinner😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Aldri noen sinne hatt mer enn 1 orgasme under sex.

Når jeg har hatt orgasme, så er jeg ferdig med sex både mentalt og fysisk. Klarer ikke mer stimuli da. Blir bare ubehagelig.

Anonymkode: 83d9c...61e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Aldri noen sinne hatt mer enn 1 orgasme under sex.

Når jeg har hatt orgasme, så er jeg ferdig med sex både mentalt og fysisk. Klarer ikke mer stimuli da. Blir bare ubehagelig.

Samme her. Jeg kommer lett hvis jeg vil og selve orgasmen oppleves oftest som kraftig men når den er utløst og krampene gir seg så er jeg ferdig og lysten på mer forsvinner totalt.

Har aldri sett på det som et problem og har aldri hørt noen klager, heller det motsatte men nå skal det nevnes at jeg personlig ikke er glad i samleier/penetrasjonssex som varer mer enn i max 4-5 minutter.

Anonymkode: ae859...cb2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samme her. Jeg kommer lett hvis jeg vil og selve orgasmen oppleves oftest som kraftig men når den er utløst og krampene gir seg så er jeg ferdig og lysten på mer forsvinner totalt.

Har aldri sett på det som et problem og har aldri hørt noen klager, heller det motsatte men nå skal det nevnes at jeg personlig ikke er glad i samleier/penetrasjonssex som varer mer enn i max 4-5 minutter.

Anonymkode: ae859...cb2

Akkurat det samme her 😊

Jeg kommer bokstavlig talt på sekunder med rett stimuli. Så når jeg har sex, så gjelder det å unngå den stimuli en stund. Hvis ikke er sexen over på sekunder, da jeg er helt ferdig når jeg har hatt orgasme.

Aldri noen gang tenkt på det som noe problem nei. Tvert i mot. Føler meg heldig som har så lett for å få orgasme.

Samleie/penetrasjonssex gir meg ikke så mye egentlig. Mer koselig og fint en hva det er deilig. Stort mer en 6-7 minutter så blir det bare sårt/ubehagelig.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Så bra vi er flere! Jeg er også helt ferdig etter sex. Det er umulig å få meg kåt igjen. Etter noen timer, ja, men ikke 20 minutter etterpå liksom. 

For meg er det ikke noe problem, men jeg er singel og på datern. Jeg opplever at de fleste menn liker å holde på lenge og bruker lang tid på å få orgasme. Jeg tenker at det må være litt kjedelig for dem, med meg som kommer på en, to, tre. Jeg avslutter jo han med munnen etterpå, men likevel... det er kanskje ikke det samme. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Ts her. Så bra vi er flere! Jeg er også helt ferdig etter sex. Det er umulig å få meg kåt igjen. Etter noen timer, ja, men ikke 20 minutter etterpå liksom. 

For meg er det ikke noe problem, men jeg er singel og på datern. Jeg opplever at de fleste menn liker å holde på lenge og bruker lang tid på å få orgasme. Jeg tenker at det må være litt kjedelig for dem, med meg som kommer på en, to, tre. Jeg avslutter jo han med munnen etterpå, men likevel... det er kanskje ikke det samme. 

Hvorfor kan du ikke konsentrer deg om mannen de første 20-60 min slik vi men gjør med dere kvinner? Før han «gjør seg ferdig med deg»?

AnonymBruker
Skrevet
Tent skrev (16 minutter siden):

Hvorfor kan du ikke konsentrer deg om mannen de første 20-60 min slik vi men gjør med dere kvinner? Før han «gjør seg ferdig med deg»?

Hehe, ja, kanskje det. For å være ærlig har jeg ikke tenkt på det før! Det er jo så sterke roller under sex. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hehe, ja, kanskje det. For å være ærlig har jeg ikke tenkt på det før! Det er jo så sterke roller under sex. 

Ja det er synd at det er slik. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...