AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Del Skrevet 21. mars Jeg er normalvektig+ noe som vil si at jeg ønsker å miste 5-6 kg for å føle meg mer komfortabel. Spiser sunn vanlig mat og er ikke spesielt glad i snop og søtsaker. Mitt problem er porsjoner og småspising. Har en god rutine på dagvakter, men etter kveldsvakter og under nattevakter sklir det ut. Jeg har ulvehunger når jeg kommer hjem fra senvakt samme om jeg har spist middag på jobb eller ikke. Hvis jeg ikke spiser regelmessig under nattevaktene så blir jeg dårlig og uggen. Er så frustrerende, føler alle andre spiser mindre enn meg og er flinkere enn meg. Nå har jeg nettopp hatt to nattevakter og føler meg litt dritt, oppblåst og treg mage pga småspising og jeg må ta meg i nakken for å snu om på spisemønsteret igjen. Har dere andre turnusarbeidere noen tips? Anonymkode: 5b132...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #2 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg er normalvektig+ noe som vil si at jeg ønsker å miste 5-6 kg for å føle meg mer komfortabel. Spiser sunn vanlig mat og er ikke spesielt glad i snop og søtsaker. Mitt problem er porsjoner og småspising. Har en god rutine på dagvakter, men etter kveldsvakter og under nattevakter sklir det ut. Jeg har ulvehunger når jeg kommer hjem fra senvakt samme om jeg har spist middag på jobb eller ikke. Hvis jeg ikke spiser regelmessig under nattevaktene så blir jeg dårlig og uggen. Er så frustrerende, føler alle andre spiser mindre enn meg og er flinkere enn meg. Nå har jeg nettopp hatt to nattevakter og føler meg litt dritt, oppblåst og treg mage pga småspising og jeg må ta meg i nakken for å snu om på spisemønsteret igjen. Har dere andre turnusarbeidere noen tips? Anonymkode: 5b132...6a6 Kalorifri drikke som energidrikk, te, kaffe og ikke spise noe mellom kl 24:00 og 0700 Anonymkode: a253e...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #3 Del Skrevet 21. mars Jeg bruker være veldig sulten på nattevaktene.... spiser ihvertfall 2 måltider på natta... Og spiser når jeg kommer hjem før jeg sovner . Anonymkode: af907...01a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #4 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bruker være veldig sulten på nattevaktene.... spiser ihvertfall 2 måltider på natta... Og spiser når jeg kommer hjem før jeg sovner . Anonymkode: af907...01a Da må man la være å spise på dagen før ei nattevakt. Anonymkode: a253e...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnfjording Skrevet 21. mars #5 Del Skrevet 21. mars Kjenner akkurat samme frustrasjonen, ikke funnet noen gode svar. Følger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Del Skrevet 22. mars Jeg bruker uansett periodisk faste fordi jeg er i vektnedgang, funker uansett turnus det. Har lagt spisevinduet sent, fra 16 til midnatt. Spiser middag og kvelds. Funker fint for meg. Da kan jeg spise i starten av nattevakt og hvis jeg er sulten. Anonymkode: 03aa1...ded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #7 Del Skrevet 22. mars 15 hours ago, AnonymBruker said: Kalorifri drikke som energidrikk, te, kaffe og ikke spise noe mellom kl 24:00 og 0700 Anonymkode: a253e...0a4 Dette funka bra for meg, og magen min er også mindre urolig om natta fordi jeg lar være å spise. Spiser middag kl 22, og frokost i 6-7 tiden. Anonymkode: b7ff7...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå