Gå til innhold

Jeg er helsefagarbeider


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jasså, du liker å tørke romper?

Anonymkode: 5306d...c82

Og der kom hun igjen.. 😊

Anonymkode: 7e766...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du gjør en utrolig viktig jobb! Jeg håper virkelig at dere helsefagarbeidere kan gjøre tidenes inntog på norske sykehusavdelinger, slik at vi kan dra lasset sammen 🫶

Hilsen spesialsykepleier

Anonymkode: 58b8d...35c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jasså, du liker å tørke romper?

Anonymkode: 5306d...c82

 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Forhåpentligvis en superHOT sekretær med svære pupper og i miniskjørt!

Anonymkode: 5306d...c82

Påskeferien for ungdomsskoleelevene er i gang ser jeg.

Anonymkode: 58b8d...35c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.3.2024 den 13.03):

Du gjør en utrolig viktig jobb! Jeg håper virkelig at dere helsefagarbeidere kan gjøre tidenes inntog på norske sykehusavdelinger, slik at vi kan dra lasset sammen 🫶

Hilsen spesialsykepleier

Anonymkode: 58b8d...35c

Takk 🥰

Anonymkode: cd411...e95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på, du gjør en viktig jobb, og blir aldri arbeidsledig 👏 bare pass på ryggen din 🏋‍♀️ og ikke glem ergonomien hver dag.

Jeg synes det er bra at de endret tittel fra hjelpepleier til helsefagarbeider. Å være hjelpepleier sier noe om at   man er der for å hjelpe eller avlaste sykepleier. I navnet til helsefagarbeider ligger det et fagbegrep. Man utøver helsehjelp og har fagkompetanse, og kan jobbe selvstendig 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pipaluk skrev (3 minutter siden):

Stå på, du gjør en viktig jobb, og blir aldri arbeidsledig 👏 bare pass på ryggen din 🏋‍♀️ og ikke glem ergonomien hver dag.

Jeg synes det er bra at de endret tittel fra hjelpepleier til helsefagarbeider. Å være hjelpepleier sier noe om at   man er der for å hjelpe eller avlaste sykepleier. I navnet til helsefagarbeider ligger det et fagbegrep. Man utøver helsehjelp og har fagkompetanse, og kan jobbe selvstendig 

Jeg er pleieassistent og jobber også selvstendig.

Anonymkode: 623d8...7ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har du all grunn til å være stolt over!❤️

Jeg er intensivsykepleier og er evig takknemlig for alle våre helsefagarbeidere.💯❤️

Anonymkode: 19643...b18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg er pleieassistent og jobber også selvstendig.

Anonymkode: 623d8...7ec

Det vet jeg. Jeg sier bare at det forrige navnet ga  meg assosiasjoner i retning av at jobben handlet mer om å hjelpe sykepleier mer enn at det var en selvstendig helsefag.   

Skulle jeg jobbet med i helse i dag, hadde jeg absolutt foretrukket det nye navnet, ikke bare være en hjelper. Det er mange muligheter med helsefag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akryl skrev (På 22.3.2024 den 14.11):

Den dagen du trenger noen til å tørke rompa di, hvem vil gjøre det?  En direktør, advokat, ingeniør?

De vil avsky deg.  

Hvorfor skal personer i disse yrkene tørke romper? Jeg har vanskelig for å skjønne poenget ditt.

Anonymkode: 29d71...26a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hvorfor skal personer i disse yrkene tørke romper? Jeg har vanskelig for å skjønne poenget ditt.

Anonymkode: 29d71...26a

Vedkommende nedverdiget et yrke mange er helt avhengig av i sine siste årene av livet, eller når de blir alvorlig syke eller handikappet i ung alder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.3.2024 den 21.15):

Jeg skjønner at dette er tull, men, det er fascinerende at mange tror hjelpetrengende ikke klarer av å vaske rompa selv. 😅 Rumpevask hører til sjeldenhetene.  
 

Glad for at du finnes, ts! Stå på! 

Anonymkode: 42e0f...1ab

Jeg jobber i en bolig med 7 brukere. 6 av dem trenger hjelp til å vaske rumpa...

Anonymkode: 623d8...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott yrke, men lønnen er altfor lav. Jobber selv fullt og har igjen 9500 kr til mat, klær, medisiner, gaver, bensin, mobilregning og fritidsaktiviteter når alle utgifter er betalt. 😵‍💫 Sier seg selv i denne dyrtiden at man er mest hjemme og kjøper ingenting. 

Anonymkode: e263e...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! ❤️

Anonymkode: e50b7...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra da! 😊 Jeg jobber sammen med flere helsefagarbeidere innenfor psykiatrien og setter stor pris på dem alle sammen. 

Anonymkode: 43ce6...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...