AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #21 Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 21.3.2024 den 19.58): Foruten pikk og prostata. Trenger inspirasjon 😁 Anonymkode: e05aa...dee Magen- rundt navlen, øret/rundt øret, hals, lysken, innsiden av lårene Er mine favoritter i akkurat den rekkefølgen☺️ Anonymkode: 9c0aa...dfe
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #22 Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Anonymkode: 1d1f5...f2b Veldig enig med denne. Legger til panne, og føtter. Fotmassasje er nesten problematisk sensuelt for min del. Gikk til massør etter en ulykke og hele kroppen ble massert. Når det var føttenes tur ble det alltid veldig sensuelt. Fordi det var så ekstremt godt, selv om visse punkter også gjorde ekstremt vondt. Og noen ganger når samboeren tilfeldigvis masserer meg lett gjennom sokkene skjer det samme. Og det er ikke fordi det er forplay. Vi kan bare sitte og snakke i sofaen. (Hun er en som tar på folk, klemmer osv). Anonymkode: 7f840...9f7
Gjest Gentleman59 Skrevet 25. mars 2024 #23 Skrevet 25. mars 2024 Som nevnt av mange; den største erogene sonen min er mellom ørene. Hennes flirt, forføreriske opptreden, hennes "jeg vet hva jeg vil" - det er deilig og kan pågå lenge. De fysiske erogene soner kan variere med setting. Å bli strøket på underarmen med en rød negl, og samtidig se henne slikke seg leken over leppen kan være like opphissende som å bli befølt. Det er deilig å bli kysset i nakken og på halsen og på øreflippen. Det er nytelse å kjenne en leken hånd på låret på stranden i offentlighet. Men; så går det også motsatt vei; respekt og gjensidighet gir den beste erotikken og den mest ekstreme nytelse.
Gorgonzola Skrevet 25. mars 2024 #24 Skrevet 25. mars 2024 Lepper, øreflipper, underarmer, innside lår, rumpa, pung, brystvorter, fotsåler og fingertupper (om hun suger på dem). Synd damer generelt sett ikke er spesielt opptatt av tema, de aller fleste tror menn flest får maks stimuli bare vi får se dere nakne og frekke.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #25 Skrevet 31. mars 2024 - Tunge på/i ørene - Bli rimmet (bedre enn alt annet!) - Strøket/kilt på armene og innside lår - Kilt/slikket på ballene Anonymkode: fca92...466
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #26 Skrevet 1. april 2024 Lett berøring av håret på pungen. Anonymkode: 011a9...877
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå