AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #1 Skrevet 21. mars 2024 Foruten pikk og prostata. Trenger inspirasjon 😁 Anonymkode: e05aa...dee 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #2 Skrevet 21. mars 2024 Egentlig all naken hud. Anonymkode: 47f68...e1b
myMa Skrevet 21. mars 2024 #3 Skrevet 21. mars 2024 (endret) Kan jo svare for mannen min. Skuldrene, ørene, halsen og noen ganger brystvortene. Og selvfølgelig all berøring i nærheten av, eller på vei til, underlivet/rumpa. Endret 21. mars 2024 av myMa 1
Sander33 Skrevet 21. mars 2024 #4 Skrevet 21. mars 2024 Leppene Halsen. Baksiden av lårene, mot sprettrompa. Stryking over skuldrene, press mot brystkassa. finger i øret: blir gal av det, direkte penetreringsbehov.. ekstremt slitsomt. Ustyrlig. Bra det er lite tilgjengelig.
Resignert Skrevet 21. mars 2024 #5 Skrevet 21. mars 2024 Hovedsakelig mellom ørene. Hvis jeg tviler på at jeg kan klare å få dama til å komme, spiller det absolutt ingen rolle hva hun måtte prøve på.
Bamseklemmer Skrevet 22. mars 2024 #7 Skrevet 22. mars 2024 (endret) Kvinner og menn har erogene soner på samme plass, og erogen betyr at vi får ereksjon av stimuli eller beføling. Så erogene soner har større effekt eller virkning av riktig behandling. Erogene soner trenger også forspill.. men det starter som regel med kyss, så det kjennes behagelig og trygt ut. Så erogene soner har også større effekt eller virkning av den mentale gode opplevelsen og innstilling til partneren. Så lidenskap og begjær, tålmodig pirring gir ofte de sikreste godlydene, for godlyder lyver aldri.. da vet begge at stimuli og befølingen av erogene soner fungerer som de skal🥰 Direkte stimuli av f.eks. brystvorter og klitt, som er svært erogent.. kan virke mot sin hensikt, for det skjer for raskt. Ereksjonen kan enkelte ganger av enkelte kvinner svikte helt fullstendig, fordi partneren mangeler tålmodighet og ikke gjør at hennes nytelsen skal føles maksimalt for henne. Enkelte menn er litt annerledes, de tåler direkte stimuli bedre.. Men de trenger jo bare 1 minutt forspill, og ikke så påvirket av det mentale.. Og enkelte andre menn elsker jo forspill, for det gjør dem også mere utholdende, og ikke minst fordi det er så deilig å vite at dama storkoser seg og lager godlyder🥰😉 Endret 22. mars 2024 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #8 Skrevet 22. mars 2024 Resignert skrev (17 timer siden): Hovedsakelig mellom ørene. Hvis jeg tviler på at jeg kan klare å få dama til å komme, spiller det absolutt ingen rolle hva hun måtte prøve på. Hvordan kan jeg best appelere til denne sonen? Tror mannen min også er slik. Han er første mannen jeg er med som ikke blir kåt av å bli kysset på halsen, øret, pust i øret, brystkassen, innside lår osv. Han synes slikt er ubehagelig eller kiler. Anonymkode: 3e7d3...e63
Cervus Skrevet 22. mars 2024 #9 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan kan jeg best appelere til denne sonen? Tror mannen min også er slik. Han er første mannen jeg er med som ikke blir kåt av å bli kysset på halsen, øret, pust i øret, brystkassen, innside lår osv. Han synes slikt er ubehagelig eller kiler. Anonymkode: 3e7d3...e63 Spill på hans og dine fantasier...
TomSawyer Skrevet 22. mars 2024 #10 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Foruten pikk og prostata. Trenger inspirasjon 😁 Anonymkode: e05aa...dee Vulgært språk , fantasier, pungen.
Påkrevd Skrevet 22. mars 2024 #11 Skrevet 22. mars 2024 Kinn, hals/nakke, pung, innside lår, rett på oversiden av pikk.
myMa Skrevet 23. mars 2024 #12 Skrevet 23. mars 2024 Sander33 skrev (På 21.3.2024 den 20.55): Leppene Halsen. Baksiden av lårene, mot sprettrompa. Stryking over skuldrene, press mot brystkassa. finger i øret: blir gal av det, direkte penetreringsbehov.. ekstremt slitsomt. Ustyrlig. Bra det er lite tilgjengelig. Ble litt nysgjerrig på det med finger i øret. Syntes det hørtes rart og ubehagelige ut skal jeg være ærlig. Vet at mannen min er ekstremt følsom på øreflippen og bak øret så måtte teste å la tunga vandre litt mot øregangen. Og jesus christ. Han stønnet jo som en gal og jeg kunne kjenne pikken hans pulsere ekstremt i hånda mi. Vet ikke om han visste om dette selv en gang 😅 tusen takk 3
Ingv38 Skrevet 23. mars 2024 #13 Skrevet 23. mars 2024 Med basis i egen erfaring som med nåværende samboer må det være hjernen, når alt for lyst og nytelse er på plass der kommer det meste på plass også😊 1
Tent Skrevet 23. mars 2024 #14 Skrevet 23. mars 2024 Brystvortene/bryst. Kan få orgasme av stimuli her. Innside lår og setemuskulaturen er følsomme områder
Sander33 Skrevet 24. mars 2024 #16 Skrevet 24. mars 2024 myMa skrev (21 timer siden): Ble litt nysgjerrig på det med finger i øret. Syntes det hørtes rart og ubehagelige ut skal jeg være ærlig. Vet at mannen min er ekstremt følsom på øreflippen og bak øret så måtte teste å la tunga vandre litt mot øregangen. Og jesus christ. Han stønnet jo som en gal og jeg kunne kjenne pikken hans pulsere ekstremt i hånda mi. Vet ikke om han visste om dette selv en gang 😅 tusen takk Bare hyggelig😆 Aner ikke hvorfor, men på meg er det nå slik. Jeg blir helt gal. Ikke sikkert det funker på alle, men morsomt å høre flere responderer på øret.. Protip2: Når han kommer: knull på som bare det, øk på. Ikke stopp eller hold det likt som på en kvinnelig orgasme. Mannen blir gal da og.. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #17 Skrevet 24. mars 2024 Jeg reagerer hardt på klining, og heftig tungekyssing, kiling og lett berøring over hele kroppen. Det er først nåværende kjæreste, som har gjort meg oppmerksom på hvor intens rimming kan være. Før trodde jeg det var noe som folk tente på, pga at det var litt kinky, men nå slikker vi rumpa på hverandre jevnlig, kun pga den fysiske nytelsen. Anonymkode: f3b0a...7c7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #20 Skrevet 25. mars 2024 Halsen, ørene, brystvortene. Anonymkode: a266d...31e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå