Gå til innhold

"Queer" aktivister ødelegger for oss kjedelige


lillefinger

Anbefalte innlegg

Jeg forbereder meg på å bli ordentlig angrepet nå, men jeg vil bare klage litt.

Jeg er skeiv. En helt vanlig lesbisk dame. Men føler nå at de siste par åra så har det blitt sånn foss av pronomen, identiteter, rare legninger og jeg vet ikke hva. 

Jeg føler at det er mer ødeleggende for oss "kjedelige" skeive folka som bare har lyst å kose oss med morgenkaffen i fred.

Ja, jeg blir glad når jeg ser regnbueflagget under pride, men så ser man kommentarfeltet på Facebook som går rett til "DE VIL OPERERE PÅ BARNA VÅRE". Og det er fordi de med de høye fæle stemmene som faktisk mener ting som det. 

Jeg er helt sikker på at det finnes de som føler seg som det andre kjønn og vil forandre på det, men de som f.eks introduserer seg som "heterofil ikke-binær transmaskulin som er litt lesbisk og panfil" (ja, har hørt den) så får jeg vondt i hue.

Jeg var i en bursdag for litt siden, og alle gjestene der sånne rare pronomen. Føler nesten at noen bare fant på noen rare ord, la de på tumblr og ensomme mennesker fant det og tenkte at det er deres pronomen..

Også finnes det unge jenter på 24-25 som bare opererer vekk brystene fordi de tror at de kjenner seg selv om vet alt. Da jeg var 25 var jeg en tulling som ikke skjønte noen ting. Jeg har piercinger og tattoos jeg har tatt i den alderen fordi jeg tenkte at det var MEG og at jeg aldri kom til å forandre mening. Jeg har vært gjennom behandlinger for å sy sammen utvidelsene i ørene, og ellers tatt ut resten av pynten i ansiktet. Det er ikke like lett for de som har tatt top-op. 

Jeg vet ikke hvordan jeg runder av, så bare avslutter sånn. 

Takk for meg.

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...