kitekatt Skrevet 5. februar 2006 #1 Skrevet 5. februar 2006 (endret) Må nok ha en liten jakke til brudekjolen. Gifter oss 20 mai, og det blir jo kanskje kaldt utover kvelden. Man vet aldri. Forslag? Hva slags jakke bør jeg ha? Hvor får jeg tak i og hva koster de? Kjolen min ser dere her Endret 5. februar 2006 av kitekatt
Linn3c Skrevet 5. februar 2006 #2 Skrevet 5. februar 2006 Eg gifta meg 21. mai i fjor, og hadde kjole med avtagbare ermer. Desse kasta eg så snart alle kaffigjestene var på plass. Det var så _varmt_!!
Gjest Gjest_mie_* Skrevet 5. februar 2006 #3 Skrevet 5. februar 2006 Hei! Hva med en helt kort bolero-lignende jakke, eller det som kalles skuldervarmer (dekker bare armene og øverste del av ryggen)? Med for lang jakke forsvinner ihvertfall det flotte livet på kjolen
Floja Felíz Skrevet 6. februar 2006 #4 Skrevet 6. februar 2006 Jeg tror også jeg ville valgt en bolero til den kjolen. Tror det blir kjempestilig!
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #5 Skrevet 6. februar 2006 http://somaras.no/lager%20B%20stort.htm
kitekatt Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2006 (endret) Jeg tror også jeg ville valgt en bolero til den kjolen. Tror det blir kjempestilig! ← Noen som vet hvor man får kjøpt ivoryfarget bolero/ sjal? Evt et litt mørkere (champagnefarget) sjal..Hva tror dere? nettsider? Endret 6. februar 2006 av kitekatt
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 6. februar 2006 #7 Skrevet 6. februar 2006 På "tie-rack" butikene har de ihvertfall sjal i veldig mange nyanser og forskjellige stoffer (ull, silke etc). Og bolero kan de kanskje ha på Monsoon? Sikkert verdt en telefon til de forskjellige brudesalongene også, for de er nok vant til småfrosne brude her i det kalde nord
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2006 #8 Skrevet 6. februar 2006 Eg skal rett og slett bruke eit kvitt sjal frå Cubus på kvelden dersom det blir kaldt når vi skal heim eller noko!
Smiling Skrevet 8. februar 2006 #9 Skrevet 8. februar 2006 På "tie-rack" butikene har de ihvertfall sjal i veldig mange nyanser og forskjellige stoffer (ull, silke etc). ← Jeg kjøpte kasjmir-pasjmina som jeg brukte over skuldrene i vårt bryllup. Jeg har kunnet bruke det mange ganger senere også, så jeg synes det var "good value" selv om det var ganske dyrt. Det var hvertfall varmt nok selv på en kald oktoberdag; temperaturoppfattelsen er nok litt spesiell på en sånn dag :-)
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #10 Skrevet 8. februar 2006 Jeg hadde stroppeløs kjole slik som deg, og hadde en kort bolero til i kirken. Den fant jeg på Kristins brudesalong på Lillestrøm
Gjest Gjest_olava_* Skrevet 8. februar 2006 #11 Skrevet 8. februar 2006 Det finnes masse lekkert på Ebay! Jeg har bestilt der, og ble veldig fornøyd. Billig var det også
kitekatt Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #12 Skrevet 8. februar 2006 Det finnes masse lekkert på Ebay! Jeg har bestilt der, og ble veldig fornøyd. Billig var det også ← Hva søkte du på på ebay da?
Gjest Olava Skrevet 8. februar 2006 #13 Skrevet 8. februar 2006 Jeg søkte på litt forskjellig: bolero, cape, capelet, shawl, jacket. Den jeg har kjøpt er en kortkort bolero, som bare dekker skuldrene. Tror de kalte det en shrug. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå