Gå til innhold

Jakke/ sjal e.l. til brudekjolen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Må nok ha en liten jakke til brudekjolen. Gifter oss 20 mai, og det blir jo kanskje kaldt utover kvelden. Man vet aldri. Forslag? Hva slags jakke bør jeg ha? Hvor får jeg tak i og hva koster de? Kjolen min ser dere her

Endret av kitekatt
Skrevet

Eg gifta meg 21. mai i fjor, og hadde kjole med avtagbare ermer. Desse kasta eg så snart alle kaffigjestene var på plass. Det var så _varmt_!!

Gjest Gjest_mie_*
Skrevet

Hei! Hva med en helt kort bolero-lignende jakke, eller det som kalles skuldervarmer (dekker bare armene og øverste del av ryggen)? Med for lang jakke forsvinner ihvertfall det flotte livet på kjolen ;)

Skrevet

Jeg tror også jeg ville valgt en bolero til den kjolen. Tror det blir kjempestilig!

Skrevet (endret)
Jeg tror også jeg ville valgt en bolero til den kjolen. Tror det blir kjempestilig!

Noen som vet hvor man får kjøpt ivoryfarget bolero/ sjal? :)

Evt et litt mørkere (champagnefarget) sjal..Hva tror dere? nettsider?

Endret av kitekatt
Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet

På "tie-rack" butikene har de ihvertfall sjal i veldig mange nyanser og forskjellige stoffer (ull, silke etc). Og bolero kan de kanskje ha på Monsoon? Sikkert verdt en telefon til de forskjellige brudesalongene også, for de er nok vant til småfrosne brude her i det kalde nord ;)

Skrevet

Eg skal rett og slett bruke eit kvitt sjal frå Cubus på kvelden dersom det blir kaldt når vi skal heim eller noko!

Skrevet
På "tie-rack" butikene har de ihvertfall sjal i veldig mange nyanser og forskjellige stoffer (ull, silke etc).

Jeg kjøpte kasjmir-pasjmina som jeg brukte over skuldrene i vårt bryllup. Jeg har kunnet bruke det mange ganger senere også, så jeg synes det var "good value" selv om det var ganske dyrt. Det var hvertfall varmt nok selv på en kald oktoberdag; temperaturoppfattelsen er nok litt spesiell på en sånn dag :-)

Skrevet

Jeg hadde stroppeløs kjole slik som deg, og hadde en kort bolero til i kirken. Den fant jeg på Kristins brudesalong på Lillestrøm ;)

Gjest Gjest_olava_*
Skrevet

Det finnes masse lekkert på Ebay! Jeg har bestilt der, og ble veldig fornøyd. Billig var det også :)

Skrevet
Det finnes masse lekkert på Ebay! Jeg har bestilt der, og ble veldig fornøyd. Billig var det også  :)

Hva søkte du på på ebay da? :)

Skrevet

Jeg søkte på litt forskjellig: bolero, cape, capelet, shawl, jacket.

Den jeg har kjøpt er en kortkort bolero, som bare dekker skuldrene. Tror de kalte det en shrug.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...