Gå til innhold

Kicks - kjøp online, leveringstid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bestille noen varer på kicks.no på mandag. Fikk bestillingsbekreftelse og beskjed om jeg vil få leveransebekreftelse når produkter er sendt. Dette har jeg enda ikke fått.
 

 Jeg har tidligere handlet fra Fredrik&Louisa, og da har varene blitt sendt dagen etter. Er Kicks alltid så trege med å sende ut bestillinger? Hva er deres erfaringer?☺️

Anonymkode: 65049...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg bestille noen varer på kicks.no på mandag. Fikk bestillingsbekreftelse og beskjed om jeg vil få leveransebekreftelse når produkter er sendt. Dette har jeg enda ikke fått.
 

 Jeg har tidligere handlet fra Fredrik&Louisa, og da har varene blitt sendt dagen etter. Er Kicks alltid så trege med å sende ut bestillinger? Hva er deres erfaringer?☺️

Anonymkode: 65049...5a9

Har bare gode erfaringer med kicks.

Noen ganger har det desverre tatt litt tid før jeg har fått beskjed om at varene er sendt,da fordi det har vært stoe pågang.

Ellers går det ganske raskt å få varene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å gå ganske raskt å få varene hos Kicks (2-3 arbeidsdager).

Men har lagt merke til at det har vært en del surr hos dem i det siste; tilbud på nettsiden matcher ikke med det jeg har fått tilsendt pr. post, rabattkodene kommer ikke opp på nettsiden, nettsiden tar uvanlig lang tid å laste noen ganger - så mulig de har noen digitale problemer som også påvirker behandling og utsending av varer.. Ikke godt å si helt sikkert.

Anonymkode: 79095...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte sist uke og har enda ikke fått pakken …

Anonymkode: 74a90...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det varierer litt, men stort sett er de veldig raske. Det raskeste jeg har opplevd var en gang jeg bestilte en ting som var på tilbud bare en dag ved midnatt og allerede kl 02 påfølgende natt var den levert i postkassen min av helt hjem. 26 timers leveringstid er jo fantastisk. Men vanligvis tar det 2-3 dager. Er stort sett veldig fornøyd med Kicks, men syns det er synd at vi ikke får vareprøver mer. Savner da man kunne velge 3 ulike prøver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om de har noen problemer for tiden. Jeg bestilte en pakke derfra for litt under 14 dager siden, det tok en uke før den ble sendt og den kom i dag. Pleier å gå mye fortere til vanlig. Jeg tok kontakt med kundeservice og de var ikke til noe særlig hjelp heller dessverre..

Anonymkode: cd80a...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg visst at det skulle ta «så lang tid» så hadde jeg heller bestilt på Fredrik og Louisa til full pris. Sto at varene var på lager, og forventet levering 1-3 dager. (I-landsproblem🙈

 

Anonymkode: 65049...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snart påske, større pågang

Anonymkode: 6ca6d...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...