AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Del Skrevet 21. mars Hvordan er det om jeg bytter fastlege onsdag neste uke, etter jeg har hatt timen hos min nåværende lege? Vil det da bli byttet over etter påskeferien? eller hvordan blir dette? Anonymkode: 8cd8e...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sententia Skrevet 21. mars #2 Del Skrevet 21. mars Byttes vel 1. i hver mnd? Når 1.faller på helligdag, så er det første virkedag etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #3 Del Skrevet 21. mars Det spørs hvor mange så står i kø hos den legen du vil til. Kan fort ta 1 år hvis det er et par hundre før deg. Anonymkode: 6d2a0...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #4 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan er det om jeg bytter fastlege onsdag neste uke, etter jeg har hatt timen hos min nåværende lege? Vil det da bli byttet over etter påskeferien? eller hvordan blir dette? Anonymkode: 8cd8e...25a AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan er det om jeg bytter fastlege onsdag neste uke, etter jeg har hatt timen hos min nåværende lege? Vil det da bli byttet over etter påskeferien? eller hvordan blir dette? Anonymkode: 8cd8e...25a Du finner all informasjonen på samme sted som du bytter fastlege. Anonymkode: 994a4...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 22. mars #5 Del Skrevet 22. mars Byttes ikke før månedsskifte - om legen har ledige plasser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Del Skrevet 22. mars Om du bytter til ny lege på onsdag, som har ledig på sin liste, vil du få ny lege fra 01.04. Husk at journalen din ikke overføres automatisk til ny lege 😊 Anonymkode: 1bda0...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå