Gå til innhold

Baby plaget etter hvert måltid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er helt håpløst, og jeg holder på å bli gal!

Han er 1mnd og han ammes hver 3.time døgnet rundt av hans ønske. Etter hver amming er det ca 1-1,5t med ubehag, kaving, gulping, hikke. På natta betyr det at jeg da er våken inntil 2t hver amming, og kanskje bare 1-1,5t søvn før ny runde. Har to andre barn som skal følges opp også, så kan ikke sove hver gang babyen sover på dagtid heller. Virker ikke som magevondt, mer som ubehag i halsen. Han tar seg til munnen, og kaver, gråter og klager. Gulper litt, blir rolig et par minutter før det er ny runde med kaving, smokken blir dratt ut, gråter, tar seg til munnen og gulper igjen. Sånn holder han på en halvtime, før han begynner å hikke, noe som varer en ny halvtime. Klikker snart av mangel på søvn.. 

Anonymkode: ef029...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er helt håpløst, og jeg holder på å bli gal!

Han er 1mnd og han ammes hver 3.time døgnet rundt av hans ønske. Etter hver amming er det ca 1-1,5t med ubehag, kaving, gulping, hikke. På natta betyr det at jeg da er våken inntil 2t hver amming, og kanskje bare 1-1,5t søvn før ny runde. Har to andre barn som skal følges opp også, så kan ikke sove hver gang babyen sover på dagtid heller. Virker ikke som magevondt, mer som ubehag i halsen. Han tar seg til munnen, og kaver, gråter og klager. Gulper litt, blir rolig et par minutter før det er ny runde med kaving, smokken blir dratt ut, gråter, tar seg til munnen og gulper igjen. Sånn holder han på en halvtime, før han begynner å hikke, noe som varer en ny halvtime. Klikker snart av mangel på søvn.. 

Anonymkode: ef029...c6f

Dra til legen. Høres ut som reflux eller melkeproteinallergi🫣

Anonymkode: 7f87a...b7e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver du amme han igjen? Når han kaver? Etter en halvtime? At han tar hendene mot munnen høres ut som sult også. 

Anonymkode: 2a7d7...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så må far ta en natt, hvor han leverer babyen for mat, og trøster og passer på han ellers. 

Anonymkode: 2a7d7...22b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...