Gå til innhold

Hva har du på under hettegenseren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bh og t-skjorte.

Anonymkode: 86d2b...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker ikke hettegensere, men har alltid t-skjorte under gensere og cardigans.

 

Anonymkode: 46c07...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minimum T-skjorte, kort eller langermet. Alltid. I tillegg, når det er kaldt, collegegenser, selv om jeg langt oftere bruker de over en hettegenser, en høyhalset genser, en annen hettegenser (elsker to på når det er kaldt eller drittvær og fyr i peisen), treningsjakker, ja, ting som går opp i halsen. I går en av min manns baggy og kule Adidas hettegensere over en av mine litt mindre men fortsatt baggy Nike. Har påskeferie, så kanskje det blir de samme på i dag. Eller to andre. Ligger i senga, våkner av gammel vane altfor tidlig, men er ganske sikker på at jeg sovner igjen om jeg bare sløver litt til. 

Anonymkode: 8247a...ce1

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BH og singlet

Anonymkode: 9f0e9...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Singlet og bh

Anonymkode: 38057...a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri t-skjorte/singlet under gensere😅 Bare bh under. T-skjorter/singlet bruker jeg kun hvis jeg ikke skal ha noe over.

Eneste unntaket eg hettegenser med glidelås. Da blir det en singlet under.

Anonymkode: f557e...be4

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singlet og bh 

Anonymkode: 2cf70...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BH, eller ingenting, det kommer jo an på hvor og når.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten noe under må man jo vaske hettegenseren hver gang den er brukt? Utrolig slitasje?

Anonymkode: 8247a...ce1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Uten noe under må man jo vaske hettegenseren hver gang den er brukt? Utrolig slitasje?

Anonymkode: 8247a...ce1

Det må man vel med en tskjorte/singlet også?

Anonymkode: 929ae...f55

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett bare bh. Innimellom en singlet, Innimellom en tynn ullgenser, Innimellomen tskjorte. Jeg er med andre ord fleksibel og har aldri trengt noen håndfaste, rigide regler på dette men tar det litt hip som happ etter behov.

Endret av skreppamedleppa
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 0.10):

Det må man vel med en tskjorte/singlet også?

Anonymkode: 929ae...f55

Du kan fint bruke en genser tre dager om du bruker t-skjorte under. Med mindre du svetter som en gris. Dermed ganske mye mindre slitasje og ganske mye lengre levetid på genseren. 

Anonymkode: 8247a...ce1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan fint bruke en genser tre dager om du bruker t-skjorte under. Med mindre du svetter som en gris. Dermed ganske mye mindre slitasje og ganske mye lengre levetid på genseren. 

Anonymkode: 8247a...ce1

Men da er det tskjorta du må vaske hver dag. Så noe må du jo vaske uansett og slitasje blir det dermed på noe uansett. 

Anonymkode: 3fd10...ffa

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men da er det tskjorta du må vaske hver dag. Så noe må du jo vaske uansett og slitasje blir det dermed på noe uansett. 

Anonymkode: 3fd10...ffa

Men t-skjorter/singleter er mye mindre enn hettegensere, og tar dermed mindre plass i vaskemaskinen. Stoffet i t-skjorter er også i større grad enn gensere laga for å bli vaska ofte. Det blir dermed mindre slitasje og mindre volum på vaska om man har en t-skjorte eller singlet under genseren.

Jeg har alltid en t-skjorte eller langermet trøye under en genser. Både for at genseren skal kunne bli brukt flere ganger, for at det skal gå an å kle av seg og fordi det føles "nakent" uten noe under, i alle fall hvis det er en stor genser. Noen gensere har også stoff som ikke er behagelig rett mot huden.

Anonymkode: b35dd...75a

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men t-skjorter/singleter er mye mindre enn hettegensere, og tar dermed mindre plass i vaskemaskinen. Stoffet i t-skjorter er også i større grad enn gensere laga for å bli vaska ofte. Det blir dermed mindre slitasje og mindre volum på vaska om man har en t-skjorte eller singlet under genseren.

Jeg har alltid en t-skjorte eller langermet trøye under en genser. Både for at genseren skal kunne bli brukt flere ganger, for at det skal gå an å kle av seg og fordi det føles "nakent" uten noe under, i alle fall hvis det er en stor genser. Noen gensere har også stoff som ikke er behagelig rett mot huden.

Anonymkode: b35dd...75a

Jeg er så enkel jeg at jeg tenker at klær er til for å brukes. Jeg har ikke en eneste hettegenser som er ubehagelig mot huden så det kan nok være noe med det også. Uansett bruker jeg klær og vasker klær etter behov. Hva som blir vasket spiller ikke så stor rolle for meg om det er en tskjorte eller en genser. 

Anonymkode: 3fd10...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...