AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #21 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den du siterer sier at det burde være nok at kompisen delte med sønnen din. Strengt av deg å tvinge han til å dele med lillesøster også. Anonymkode: 10b59...f43 Det er en selvfølge å dele med den man besøker om man har med. Man sitter ikke alene og frister andre. Jeg synes det er mer spesielt å sende med barna godteri på besøk på dagtid på en lørdag. synes det er spesielt at dere synes det er ok å sende med barna deres en stor pose potetgull som de åpenbart ikke skal dele med andre🤷♀️ barna mine er opplært til og flinke til å dele med andre, til og med 4 åringen spør uoppfordret om andre vil smake om hun har noe godt og finner glede å kunne tilby og glede ande. hadde selvfølgelig ikke forventet han skulle dele en liten sjokolade eller andre småting. Sa at viss han skulle åpne den på stue måtte han gi litt til minste også , for hun hadde allerede spurt om å få smake. Viss ikke fikk de ta den med en annen plass å spise den enn på stuen foran tv. Det er ikke fint å sitte å spise noe godt foran andre uten å dele. Anonymkode: 21018...e39 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #22 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den du siterer sier at det burde være nok at kompisen delte med sønnen din. Strengt av deg å tvinge han til å dele med lillesøster også. Anonymkode: 10b59...f43 Riktig Anonymkode: 5b9c6...c96
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #23 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): At 2 7-åringer skal sitte med en svær pose ostepop kl12 på en lørdag?😅 de hadde ikke greid å spise hele alene engang. her i hus må man dele om man sitter å spiser forann andre:) viss ikke kunne han ta den med hjem. Mener du han kunne spist den alene mens de andre satt å så på?😅 Anonymkode: 21018...e39 Hvor står det alene ? Ham kommer på besøk til sønnen din og deler med han, det burde holde Anonymkode: 5b9c6...c96 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #24 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Når barna har besøk er der mange barn som sier de ikke liker brød. Jeg kommer med forslag om knekkebrød, frokostblanding. Hva serverer dere andre barn som er på besøk? Jeg tror jo de liker brød (de har spist der her tidligere...). Anonymkode: 8b90c...4fa De spiser sjeldent noe annet enn middag når de er her, da det stortsett er besøk etter skoletid. Men er de på besøk en helg så setter jeg fram brødmat og pålegg til felles måltid. Det har aldri vært noe spørsmål om å få noe annet. Dette gjelder med alle mine 3 barns venner. Anonymkode: 6caa0...f6e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #25 Skrevet 21. mars 2024 Kan du ikke spørre hva de liker da, og servere dem det hvis du har det tilgjengelig?:) innen rimelighetens grenser da, kan jo selvfølgelig ikke bare få godteri og brus😅 Anonymkode: 4bf73...9ac
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #26 Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Den du siterer sier at det burde være nok at kompisen delte med sønnen din. Strengt av deg å tvinge han til å dele med lillesøster også. Anonymkode: 10b59...f43 Jeg lar ikke andre sitte å kose seg mens noen andre må sitte å se på og bli fristet. Det synes jeg blir helt feil. da fikk de sitte en annen plass enn forann tvn på stua. Eller han kunne ta den med hjem. Det skjønte han, og lillesøsteren fikk en liten skål, mens de delte resten. Jeg tvingte han ikke. Jeg sa at hjemme hos oss deler vi det vi har på stuen, eller så må ha det på rommet, for ingen skal sitte å måtte se på at andre spiser noe godt uten å få smake. Det gjelder både leker og snacks. Anonymkode: 21018...e39 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #27 Skrevet 22. mars 2024 On 3/21/2024 at 12:36 AM, AnonymBruker said: Er noen slike venner her også. Foreldrene til han ene sender alltid med han noe på besøk hit også. Sist han kom hadde han med en slik svær pose ostepop på dagtid på en lørdag. Mine barn får godteri på lørdagskvelden når vi ser tv eller spiller brettspill sammen. Han ble misfornøyd når jeg sa han måtte gi en liten skål til lillesøsteren i huset om han skulle åpne posen😝 hadde sett for seg at han og sønnen min skulle spise hele alene. skjønner ikke vitsen med å sende med barn godteri på besøk kl12 på en lørdag Anonymkode: 21018...e39 Fordi han skulle ha lørdagsgodt vel. Synd det er helt innenfor slik at han har lørdagsgodt med til dere evt skulle hatt lørdagsgodt mens han var der. Her syns jeg de var mer innafor enn deg Anonymkode: 42d19...067
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #28 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 20.3.2024 den 20.00): Når barna har besøk er der mange barn som sier de ikke liker brød. Jeg kommer med forslag om knekkebrød, frokostblanding. Hva serverer dere andre barn som er på besøk? Jeg tror jo de liker brød (de har spist der her tidligere...). Anonymkode: 8b90c...4fa Om det er rett etter skolen og ikke noe avtale om middag så hadde jeg ikke servert noe. Antagelig hadde jeg heller ikke vært hjemme da, men vært på jobb. Anonymkode: a122e...4c7
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #29 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Fordi han skulle ha lørdagsgodt vel. Synd det er helt innenfor slik at han har lørdagsgodt med til dere evt skulle hatt lørdagsgodt mens han var der. Her syns jeg de var mer innafor enn deg Anonymkode: 42d19...067 Ingen spiser vel lørdagsgodt kl. 11? Anonymkode: 6a246...659
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #30 Skrevet 22. mars 2024 De får spise det som blir servert, ellers får de gå hjem og spise. Anonymkode: d9e80...d70
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå