Gå til innhold

Overgangssko

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dumt spørsmål fra førstegangsforeldr her. Når begynner dere med overgangssko? Vanlig med det på våren også eller går man rett fra vintersko til joggesko? 

Anonymkode: 5d5d4...ce6

AnonymBruker
Skrevet

På våren når snøen er borte 

Anonymkode: 82d50...e91

AnonymBruker
Skrevet

Hva er overgangsko? Hilsen en annen førstegangsmor

Anonymkode: 2806f...50d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva er overgangsko? Hilsen en annen førstegangsmor

Anonymkode: 2806f...50d

Sko til bruk for overgang mellom vinter-sommer og sommer-vinter 😅 

Goretex / vanntette , typ joggesko / høye sneakers med Gore tex. 

Anonymkode: 8df70...379

AnonymBruker
Skrevet

Når snøen begynner å smelte. Bruker det nå, og gjennom hele sommeren og høsten egentlig når det er vått/småkaldt. Bruker joggesko når det er tørt og varmere. Liker best de høye overgangsskoene, de funker bedre til lek i sandkasse/vått gress og sammen med uteklær enn de lave. 

Anonymkode: 1a91b...4de

AnonymBruker
Skrevet

Har sånn smått begynt å tatt de frem. Halvhøye gtx sko er det jeg alltid bruker på mine. Men det er mest til ig fra bhg, og litt hjemme. I bhg bruket de støvler nå fordi det er så vått. Bruker også gtx sko hele sommeren, på dager det ikke er tørt og superfint. Jeg kjøper altså halvhøye gtxsko til dager med vått gress og litt småruskete vær som det er på vår/sommer/høst her i Trøndelag. Også kjøper jeg gode joggesko som puster og er myke til sommerdager. De er alt annet enn vanntette. Kjøper aldri vanntette joggesko.

Anonymkode: b5225...2a5

AnonymBruker
Skrevet

Min 2-åring har brukt sine noen ganger nå i nylig i Oslo. Med tynne ullsokker i.

Anonymkode: 98230...5a7

AnonymBruker
Skrevet

Plussgrader, men mye bløtt her fortsatt. Så nå er det dock boots. Har kjøpt overgangssko fra ponny som tas i bruk i barnehagen når snøen er helt borte. Ungen bruker overgangssko hjemme i helgene når vi har litt mer kontroll.

Anonymkode: 469e2...75c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dumt spørsmål fra førstegangsforeldr her. Når begynner dere med overgangssko? Vanlig med det på våren også eller går man rett fra vintersko til joggesko? 

Anonymkode: 5d5d4...ce6

Allerede begynt for en mnd siden. Bruker det når det er sol og tørt ute men litt kaldt /fuktig for joggesko

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker overgangssko og vintersko om hverandre nå. Ofte vinterskoene i barnehagen, og overgangsskoene hjemme. Vi pleier typisk å bli tvunget til å finne frem overgangssko i den tiden vi er inne i nå fordi vinterskoene er våte etter barnehagen og vi trenger sko. 

Anonymkode: d8778...054

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...