Gå til innhold

Adoptert bort mitt barn.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det ikke en samværsavtale i omsorgsovertakelsen? Barn i fosterhjem har alltid en samværsavtale med foreldre, selv om.omfanget er redusert til et minimum.

Anonymkode: a1497...b79

Barnet er adoptert bort, da forsvinner alle rettigheter til biologiske foreldre. Trist for ts, men sånn er det nå en gang

Anonymkode: dd54f...f9a

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Burde du ikke ta dette via barnevernet?

Anonymkode: 6f4a5...9c0

Hva mener du BV skal gjøre? Barnet er adoptert bort, dermed har ts ingen rettigheter til noe. Barnet har nye "foreldre"og ts har ingen rettigheter, og det har ikke BV i denne saken heller. Adpotere bort så fraskriver du deg alt

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Barnet er adoptert bort, da forsvinner alle rettigheter til biologiske foreldre. Trist for ts, men sånn er det nå en gang

Jeg ser at det nå er bortadoptert, men til de som var fosterforeldre. Fosterbarn har samvær, men ikke adoptivbarn. Det virker som det er slik her også, men ts sin versjon er litt uklar.

Anonymkode: a1497...b79

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette her lurer jeg også på

Anonymkode: 519d1...116

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette her lurer jeg også på

Anonymkode: 519d1...116

BV har ikke noe med det å gjøre

Anonymkode: 111e0...559

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Barnet er adoptert. Fosterfamiliee er under barnevernet, men adoptivforeldre er selvstyrte slik biologiske foreldre er.

Ts, å avslutte eller redusere samvær gjøres typisk hvis samvær skaper uro hos barnet som ikke raskt roer seg. Det trenger ikke å bety at du gjorde noe feil under samvær, men kan være at samvær forvirrer barnet, og ar barnet bør ha ro med dem som er primære omsorgspersoner nå. 

Jeg beklager at du har vært i en så fortvilet situasjon at du følte du burde velge adopsjon fremfor fosterhjem og trygghet for samvær med barnet. 

Anonymkode: 40e4f...4d8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg, det gjør vondt å lese om din smerte. Det var modig og raust gjort av deg å adoptere bort barnet ditt da du hadde en vanskelig periode. Vær stolt av at du mest sannsynlig har gitt barnet ditt et godt liv. 

Ta vare på deg selv. Hvis barnet ditt tar kontakt ved voksen alder vil det være godt også for henne å se at du har tatt vare på deg selv og fått det bedre. Kanskje kan dere få kontakt senere.

All styrke til deg. Klem ❤️

Anonymkode: 174ac...c78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...