Gå til innhold

Miste følelser for partner gravid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.  Noen som kjenner seg igjen i det å miste føleser for partner under graviditet? Er i sånn uke 5-6. Blir kvalm av å være nært han, ta på han og jeg føler meg følelsesløs ovenfor han. Ikke følt slikt tidligere. Er mye dårlig form, magesmerter og ekstremt kvalme i tillegg så kan jo være en faktor der.?

Anonymkode: b2e08...cbf

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt normalt. 

Anonymkode: 81995...847

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er full av hormoner nå, det er helt normalt :) plutselig er du vill etter han en periode, eller du kan forakte han hele graviditeten😂 

Anonymkode: da155...a17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det helt likt i starten av graviditeten. De første ukene når jeg var kvalm og reagerte sterkt på lukter var verst. Han måtte bare holde god avstand. Jeg fortalte også mannen om det, så det var no hard feelings rundt det. 

Anonymkode: 09d0e...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei.  Noen som kjenner seg igjen i det å miste føleser for partner under graviditet? Er i sånn uke 5-6. Blir kvalm av å være nært han, ta på han og jeg føler meg følelsesløs ovenfor han. Ikke følt slikt tidligere. Er mye dårlig form, magesmerter og ekstremt kvalme i tillegg så kan jo være en faktor der.?

Anonymkode: b2e08...cbf

Jeg gjorde det med første barnet og følelsene kom aldri tilbake. Skilte lag da barnet var 10 mnd. 

Innså senere at han behandlet meg svært dårlig og at jeg ikke fikk det jeg trengte i forholdet. Blant annet kom det frem at over tid hadde han baksnakket meg til alle rundt seg. De behandlet meg alltid så dårlig, uansett hva jeg gjorde for å bli likt så hjalp det ikke. Samtidig satt han å trøstet meg og forsto ikke hvorfor de var slik.. 

Anonymkode: ed31f...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler sånn fortsatt og barnet er 2 år 😬

Anonymkode: 3e252...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...