Gå til innhold

Noen som vil dyrke i min hage?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en hage på over 1 mål ganske nærme Bergen, men som jeg ikke har slått gresset på 4 år. Jeg har ikke tenkt til å bruke den til noe.

Hvis noen har lyst til å dyrke ting der, så kunne de vært velkommen til dette gratis.

Hvor kan jeg finne folk som kunne tenke seg dette?

Anonymkode: 32e36...bde

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åh hadde jeg bare bodd i bergen! Annonser det på Facebook så får du sikkert 1000 henvendelser. Så fint av deg

Anonymkode: dee20...cc1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åh hadde jeg bare bodd i bergen! Annonser det på Facebook så får du sikkert 1000 henvendelser. Så fint av deg

Anonymkode: dee20...cc1

Hyggelig at du synes.

Har ikke så lyst til å annonsere det på Fb av ulike grunner. Er det andre steder jeg kan gjøre det?

Anonymkode: 32e36...bde

AnonymBruker
Skrevet

ta kontakt med bærekraftige liv i ditt område.  I Bergen er det mange lokalforeninger.

Anonymkode: 6e831...a09

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Her jeg bor har den lokale menigheten/kirken parsell i en parsellhage. Der har de med barneklubb og en gruppe som drive språktrening, så lærer de samtidig som de gjør noe i fellesskap, og kan høste (og spise) det de dyrker. Ellers bærekraftig liv eller lokale fb-grupper som går i samme gate som dette. I bergen er det en fb gruppe for folk som vil plukke frukt og bær til overs i andes hage, der kan du sikkert spørre om noen er interessert og få svar. Ser du ikke vil legge ut på fb, men det er i en gruppe. Evt heng opp lapp på arbeidsplassen eller lokalbutikken

Anonymkode: 37f99...fd3

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hør i nærområdet om det kan være interesse for å sette opp ett hagelag med parseller til medlemmer 👌

Anonymkode: d2d92...be6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...