Gå til innhold

Sanghefte uten sanger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, vi har bestemt oss for å ikke ha noen sanger i vårt bryllup. Men er det likevel ok å ha hefte på bordet til gjestene? eller kan vi bare droppe det? Må jo bli med meny og bordkart og en liten oversikt over hvem gjestene er. 

Anonymkode: f9938...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge det ikke inneholder en eneste sang er alt greit.

Anonymkode: a9fef...797

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meny er fint. Hva er poenget med kart? Er det så mange bord? Hva mener du med oversikt over hvem gjestene er? Forhåpentligvis bare "familie", "venner", eller noe i den duren..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (1 time siden):

Meny er fint. Hva er poenget med kart? Er det så mange bord? Hva mener du med oversikt over hvem gjestene er? Forhåpentligvis bare "familie", "venner", eller noe i den duren..? 

Vi er jo ikke så mange. Tenkte bare "Brudgommens onkel (og kanskje hvor de bor feks.?)" det er mange som ikke har møtt hverandre på grunn av stor avstand. 

Anonymkode: f9938...e71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi er jo ikke så mange. Tenkte bare "Brudgommens onkel (og kanskje hvor de bor feks.?)" det er mange som ikke har møtt hverandre på grunn av stor avstand. 

Anonymkode: f9938...e71

Eh, nei. Folk snakker med hverandre i selskap, vet du.

Anonymkode: 072d4...623

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti det ja. Meny, oversikt over gjestene (med litt fun facts om jeg ikke husker feil) og praktisk informasjon. :) Godt over 100 gjester i disse bryllupene, så tror det skulle godt gjøres at alle gjestene pratet med hverandre.

Anonymkode: e4b9c...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 20.3.2024 den 19.36):

Har vært borti det ja. Meny, oversikt over gjestene (med litt fun facts om jeg ikke husker feil) og praktisk informasjon. :) Godt over 100 gjester i disse bryllupene, så tror det skulle godt gjøres at alle gjestene pratet med hverandre.

Anonymkode: e4b9c...a73

Men noe skal man jo ha å småprate om også. Typisk samtalestarter er nettopp å finne ut hvem gjesten er i relasjon til brudeparet…

Anonymkode: 9664e...109

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker said:

Men noe skal man jo ha å småprate om også. Typisk samtalestarter er nettopp å finne ut hvem gjesten er i relasjon til brudeparet…

Anonymkode: 9664e...109

Det ene må ikke utelukke det andre tenker jeg. :) Hadde det ikke i eget bryllup da, men vi var langt færre.

Anonymkode: e4b9c...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sanghefte uten sanger..!? Fatter ingenting, jeg. 

Anonymkode: 35d3c...2d4

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.3.2024 den 19.36):

Har vært borti det ja. Meny, oversikt over gjestene (med litt fun facts om jeg ikke husker feil) og praktisk informasjon. :) Godt over 100 gjester i disse bryllupene, så tror det skulle godt gjøres at alle gjestene pratet med hverandre.

Anonymkode: e4b9c...a73

Men men trenger da heller ikke vite hvem alle disse godt over 100 er. Annen informasjon kan gis muntlig.

Anonymkode: 072d4...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...