Gå til innhold

Lyver hun om graviditeten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

en dame jeg hadde sex med for noen måneder siden sier at hun er gravid. Hun har ikke sendt noen bilder eller noe form for bevis men står fast på at hun skal få en gutt med meg. Jeg har spurt om bilder to ganger uten å få noen. Hun bor i et annet land i Europa så jeg får ikke sett hun akuratt nå. 

Jeg tenker jo at de fleste har bilder av ultralyd på mobilen etter 5 mnd og kan sende fortløpende? 

Da jeg spurte hun om termindatoen sa hun i slutten av August/i starten av September. Etterpå sa hun 16. August «eller litt før». 

Hun snakka noe om å legge på to uker men det har vel ikke noe med termindatoen legen har gitt deg?

Er det ikke vanlig for de fleste gravide å ha stålkontroll på sånnt? Prøver hun å lure meg og hvorfor?

Ungen kommer til å være halvt ikke europeer på grunn av meg så det er jo veldig pinlig om ungen kommer ut som helt etnisk europeer. Er det noen som lyver om slike ting eller ville tatt risikoen på å potensielt føde en unge som ikke ligner faren i det hele tatt for å så måtte forklare seg etterpå?

Hva vil hun med dette?

Jeg er veldig skeptisk. 

Anonymkode: e750f...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hei,

en dame jeg hadde sex med for noen måneder siden sier at hun er gravid. Hun har ikke sendt noen bilder eller noe form for bevis men står fast på at hun skal få en gutt med meg. Jeg har spurt om bilder to ganger uten å få noen. Hun bor i et annet land i Europa så jeg får ikke sett hun akuratt nå. 

Jeg tenker jo at de fleste har bilder av ultralyd på mobilen etter 5 mnd og kan sende fortløpende? 

Da jeg spurte hun om termindatoen sa hun i slutten av August/i starten av September. Etterpå sa hun 16. August «eller litt før». 

Hun snakka noe om å legge på to uker men det har vel ikke noe med termindatoen legen har gitt deg?

Er det ikke vanlig for de fleste gravide å ha stålkontroll på sånnt? Prøver hun å lure meg og hvorfor?

Ungen kommer til å være halvt ikke europeer på grunn av meg så det er jo veldig pinlig om ungen kommer ut som helt etnisk europeer. Er det noen som lyver om slike ting eller ville tatt risikoen på å potensielt føde en unge som ikke ligner faren i det hele tatt for å så måtte forklare seg etterpå?

Hva vil hun med dette?

Jeg er veldig skeptisk. 

Anonymkode: e750f...712

Du skal selvsagt kreve bevis. Og ta DNA test når (om) barnet blir født. Lyver hun er det oftest økonomiske fordeler som er motivet. Hun kan kreve barnebidrag av deg. Men kun med bevis.

Anonymkode: 31670...c8a

  • Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja jeg kjenner til en historie der en mann ble lurt og fortalt han var blitt far til ei dame han hadde et forhold til på forretningsreise. De var forelsket og han trodde blindt på henne. Han besøkte dem også og var der i barseltiden. Sendte penger det neste halve året og planen var at hun skulle flytte til Norge med barnet. Han ble imidlertid tipset om at det sikkert kunne være greit å ha en DNA test innabords. Så han tok den og det viste seg at barnet ikke var hans. Egentlig en fæl historie men godt hamikke oppdaget det senere. For barnets skyld. 

Anonymkode: 31670...c8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt ultralydbilder på telefonen, så det syns jeg ikke er rart, men rart hun ikkenhar ordnet noe til deg. Jeg har også opplevd mange gravide som aldri har hatt snøring på lengde og termin, så det kan jo være. Men jeg er vel egentlig enig med deg at det er litt merkverdig 

Anonymkode: 03fea...0dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får en termindato, men fødsel skjer mest sannsynlig mellom uke 37 og 42. Min baby kom 10 dager etter termindato. Fødsel kan skje når som helst etter 23 i teorien. Så nei, man vet ikke når fødsel skjer med mindre man planlegger keisersnitt i slutten av svangerskapet. 

Krev DNA-test, du.

Anonymkode: 91208...a93

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har aldri hatt ultralydbilder på telefonen, så det syns jeg ikke er rart, men rart hun ikkenhar ordnet noe til deg. Jeg har også opplevd mange gravide som aldri har hatt snøring på lengde og termin, så det kan jo være. Men jeg er vel egentlig enig med deg at det er litt merkverdig 

Anonymkode: 03fea...0dd

Hvis hun vet kjønnet, så har hun vel tatt ultralyd? Hvis hun har papirbilde fra ul kan hun vel ta bilde av det med telefonen?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville tatt en DNA test her, før jeg betalte ei krone.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei,

en dame jeg hadde sex med for noen måneder siden sier at hun er gravid. Hun har ikke sendt noen bilder eller noe form for bevis men står fast på at hun skal få en gutt med meg. Jeg har spurt om bilder to ganger uten å få noen. Hun bor i et annet land i Europa så jeg får ikke sett hun akuratt nå. 

Jeg tenker jo at de fleste har bilder av ultralyd på mobilen etter 5 mnd og kan sende fortløpende? 

Da jeg spurte hun om termindatoen sa hun i slutten av August/i starten av September. Etterpå sa hun 16. August «eller litt før». 

Hun snakka noe om å legge på to uker men det har vel ikke noe med termindatoen legen har gitt deg?

Er det ikke vanlig for de fleste gravide å ha stålkontroll på sånnt? Prøver hun å lure meg og hvorfor?

Ungen kommer til å være halvt ikke europeer på grunn av meg så det er jo veldig pinlig om ungen kommer ut som helt etnisk europeer. Er det noen som lyver om slike ting eller ville tatt risikoen på å potensielt føde en unge som ikke ligner faren i det hele tatt for å så måtte forklare seg etterpå?

Hva vil hun med dette?

Jeg er veldig skeptisk. 

Anonymkode: e750f...712

Her er det mye å ta tak i.

1. For fremtiden - slut å pule fremmede damer uten kondom. Hva er det med norske menn og kondomnekt? Graviditeten er ikke det verste som kunne skje, du kunne ha blitt smittet av hepatitt eller HIV.

2. Det er helt vanlig å bli satt et par uker frem eller tilbake på ordinær ultralyd, i forhold til beregning fra siste mens. Jeg har flere barn, og ikke i ett eneste tilfelle har beregning fra siste mens stemt med ordinær ultralyd. Så nei, de fleste gravide har ikke "stålkontroll" på noe som helst, særlig hvis dette er første svangerskap. 

3. Hvordan ungen ser ut, har ingen betydning for hvor troverdig det er at du er far. Det har vært tilfeller der barn av en lys- og en mørkhudet forelder, kom ut helt lys, så fikk plutselig barnebarnet til dette lyse barnet et mørkt barn. Gener er fascinerende greier. Krev DNA-test.

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei,

en dame jeg hadde sex med for noen måneder siden sier at hun er gravid. Hun har ikke sendt noen bilder eller noe form for bevis men står fast på at hun skal få en gutt med meg. Jeg har spurt om bilder to ganger uten å få noen. Hun bor i et annet land i Europa så jeg får ikke sett hun akuratt nå. 

Jeg tenker jo at de fleste har bilder av ultralyd på mobilen etter 5 mnd og kan sende fortløpende? 

Da jeg spurte hun om termindatoen sa hun i slutten av August/i starten av September. Etterpå sa hun 16. August «eller litt før». 

Hun snakka noe om å legge på to uker men det har vel ikke noe med termindatoen legen har gitt deg?

Er det ikke vanlig for de fleste gravide å ha stålkontroll på sånnt? Prøver hun å lure meg og hvorfor?

Ungen kommer til å være halvt ikke europeer på grunn av meg så det er jo veldig pinlig om ungen kommer ut som helt etnisk europeer. Er det noen som lyver om slike ting eller ville tatt risikoen på å potensielt føde en unge som ikke ligner faren i det hele tatt for å så måtte forklare seg etterpå?

Hva vil hun med dette?

Jeg er veldig skeptisk. 

Anonymkode: e750f...712

Saken er veldig enkel - du krever dna prøve.  Du bor i Norge, vi har noe bedre ordninger enn mange andre europeiske land - så kansje hun er gravid men ikke vet hvem faren er så hun tar en bråsjangs på at det er deg? 

Å lyge om at hun er gravid vil hun jo ikke komme noe vei med når det da ikke dukker opp et barn.. 

Bare ikke gi henne noe penger. 

Og slutt å pul uten kondom! 

 

Anonymkode: 2402d...d19

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/20/2024 at 9:33 AM, Rosalilje84 said:

Her er det mye å ta tak i.

1. For fremtiden - slut å pule fremmede damer uten kondom. Hva er det med norske menn og kondomnekt? Graviditeten er ikke det verste som kunne skje, du kunne ha blitt smittet av hepatitt eller HIV.

2. Det er helt vanlig å bli satt et par uker frem eller tilbake på ordinær ultralyd, i forhold til beregning fra siste mens. Jeg har flere barn, og ikke i ett eneste tilfelle har beregning fra siste mens stemt med ordinær ultralyd. Så nei, de fleste gravide har ikke "stålkontroll" på noe som helst, særlig hvis dette er første svangerskap. 

3. Hvordan ungen ser ut, har ingen betydning for hvor troverdig det er at du er far. Det har vært tilfeller der barn av en lys- og en mørkhudet forelder, kom ut helt lys, så fikk plutselig barnebarnet til dette lyse barnet et mørkt barn. Gener er fascinerende greier. Krev DNA-test.

Jepp! Har sett halvt afrikanske barn med rødt hår, lys hud og blå øyne. Så utseende er ikke noe godt bevis på hvem som er foreldre. DNAtest er veien å gå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.3.2024 den 5.32):

Ungen kommer til å være halvt ikke europeer på grunn av meg så det er jo veldig pinlig om ungen kommer ut som helt etnisk europeer. Er det noen som lyver om slike ting eller ville tatt risikoen på å potensielt føde en unge som ikke ligner faren i det hele tatt for å så måtte forklare seg etterpå?

Ungen kan ligne deg eller ikke ligne deg i det hele tatt, fortsatt kan du være faren.

Er en eneste ting å gjøre, det er DNA-test. 

Anonymkode: 33c7d...7e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt et ultralydbilde på telefonen. Og hadde jeg hatt det så hadde jeg ikke sendt det til en suspekt type i et annet land.

Hvis hun prøver å oppgi deg som far, så får du bestride det. I så fall blir DNA-prøve aktuelt.

Når det gjelder termindato kan dette endre seg ihht prøver som blir tatt. Hun kan også ha sagt det omtrentlig først fordi det er jo faktisk en ganske upresis vitenskap, og så kommet med spesifikk dato fordi du maste.

Har hun i det hele tatt sagt at hun ønsker at du skal være oppført som far? Mange hadde tenkt at det var like greit å ikke ha noen innblanding og du gir ikke akkurat vibber av å være en mann som bidrar konstruktivt.

Anonymkode: ddc7e...e0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har aldri hatt et ultralydbilde på telefonen. Og hadde jeg hatt det så hadde jeg ikke sendt det til en suspekt type i et annet land.

Hvis hun prøver å oppgi deg som far, så får du bestride det. I så fall blir DNA-prøve aktuelt.

Når det gjelder termindato kan dette endre seg ihht prøver som blir tatt. Hun kan også ha sagt det omtrentlig først fordi det er jo faktisk en ganske upresis vitenskap, og så kommet med spesifikk dato fordi du maste.

Har hun i det hele tatt sagt at hun ønsker at du skal være oppført som far? Mange hadde tenkt at det var like greit å ikke ha noen innblanding og du gir ikke akkurat vibber av å være en mann som bidrar konstruktivt.

Anonymkode: ddc7e...e0a

Du gir vibber av ei såret dame som konsekvent tenker det verste om menn. Har hun valgt å kontakte TS så må man regne med hun ønsker han som far, ellers handler hun veldig destruktivt.

Anonymkode: 01822...32d

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruk kondom når du ligger med fremmede. Særlig pga faren for kjønnssykdommer. 
 

Ungen trenger ikke å ligne deg, selv om han er din. Så om han ser ut som «helt etnisk europeer» betyr ikke det at han ikke er din. Google, så finner du mange eksempler på dette. Jeg hadde ikke stålkontroll på termin da jeg var gravid. Forholdt meg til det lege, og deretter ultralyd sa, men jeg hadde ikke stålkontroll. 
 

Jeg hadde ikke ultralydbilder på mobilen (hvorfor skulle jeg det?). Men hadde jeg blitt gravid med en mann som ikke bodde i nærheten av meg, hadde jeg selvsagt tatt bilde av ultralydbildene jeg fikk med meg, for å sende til mannen. Mulig hun ikke har bilder? Jeg aner jo ikke hvor vanlig det er å gi ut ultralydbilder i landet hun bor i.

Men det er klart du må kreve DNA-testing før du begynner å betale noe for dette barnet.

Anonymkode: 540e6...c04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sendt en mail til henne hvor du sier at du kommer til å kreve en dna-test når barnet er født. Det er saklig, det er konkret og det eneste ansvarlige i denne situasjonen.

Ikke gå inn på en privat bidragsavtale, ta det gjennom Nav. Da kan du også der kreve farsskapstest, slik at du er sikker på at det vil skje korrekt.

Anonymkode: 24275...2fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IkkeStudentLenger skrev (7 timer siden):

Jepp! Har sett halvt afrikanske barn med rødt hår, lys hud og blå øyne. Så utseende er ikke noe godt bevis på hvem som er foreldre. DNAtest er veien å gå. 

Mente ikke at det ikke kan skje at ungen blir lys, det blir dna test, men jeg lurer bare på om noen hadde villet ta en sånn sjanse. Lyve til en mann når de vet at han finner det ut. 

Anonymkode: e750f...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 20.3.2024 den 5.32):

Hun bor i et annet land i Europa

 

AnonymBruker skrev (På 20.3.2024 den 5.32):

Ungen kommer til å være halvt ikke europeer på grunn av meg så det er jo veldig pinlig om ungen kommer ut som helt etnisk europeer.

Du er ikke europeer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei

 

Anonymkode: e750f...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, bør vel ta 30 sekunder å knipse bilde av strimlene med ultralydbilder man får på sykehuset eller privat.

Anonymkode: 70ce5...422

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...