Gå til innhold

Hypspadi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mann på 47 år her. Jeg ble født med en defekt på penis hvor urinrøret ikke kommer ut midt på penishodet med litt på undersiden. Jeg ble operert da jwg var liten slik at strålen er nogenlunde normal, men fortsatt er åpningen litt på undersiden av. Det betyr at jeg ble omskjert og operert for å få dette til. Man ser selvsagt jeg er omskjert og dagens kirurgi er nok bedre enn for 40 år siden. Nå har jeg begynt ikke syntes dette er ok og mistet noe av selvtilliten. Jeg er godt gift med min kone og vi har to barn sammen. Hun har aldri klaget og vi har fantastisk sex. Likevel er jeg ikke fornøyd med meg selv og kunne tenkt meg gjøre noe med det. Risikoen er naturlig at det kan bli komplikasjoner og den i verste fall ikke vil fungere som normalt med tanke på sex osv. Hvordan ville dere andre damer tenkt om dere så en penis som var operert slik som min?

Anonymkode: d48f8...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er godt gift og har også to barn med din kone. Hvorfor i all verden lurer du på hva andre damer ville tenkt om penisen din? 

Anonymkode: 6b491...005

  • Liker 4
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man tro på flertallet av innlegg her på forumet angående penis, så bryr kvinner seg null og nada om både utseende, størrelse og alt annet ved penis. Kanskje med unntak om at mange ikke vil ha dem for lange. Dessuten når kona er fornøyd og den fungerer til formålet, er et kirurgisk inngrep virkelig verdt risikoen?

 

Det samme gjelder om dette egentlig dreier seg om at du, eller dere, tenker på å inkludere andre i sexlivet. 

"If it is working, don't touch it!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at pikken har lite å si ja. Hvis du er i et monogamt forhold og ville visst meg pikken, er det et større problem enn hvordan den ser ut..

Det er mest innehaver som har fokus på utseende, størrelse etc. Så lenge den funker til det jeg trenger, er det hva som betyr noe..

Anonymkode: 9437c...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her lager du problemer ut av ingenting, er dette midtlivskrisen din?

Du har en kone som du har et godt sexliv med og du har 2 barn. Dette er et ikke problem. Ingen vits i å fikse noe som ikke trenger å fikser, den virker til jobben den har.

Anonymkode: 93408...980

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke fikset på noe som ikke er ødelagt. Så lenge penisen funker så hadde jeg aldri tatt sjansen på en ny operasjon kun av estetiske grunner. 

Som tilfeldig dame på internettet  kan jeg informere at jeg bryr meg fint lite om hvor urinrøret kommer ut. 

Anonymkode: e54a2...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Som tilfeldig dame på internettet  kan jeg informere at jeg bryr meg fint lite om hvor urinrøret kommer ut. 

Anonymkode: e54a2...be3

Tilfeldig dame her også, enig med deg. Med mindre det kommer ut i panna.

Anonymkode: 606b6...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er gift. Den eneste personen utenom deg selv som har noe de skulle ha sagt om din penis, er din kone. Du skal da vel ikke vise den frem til noen andre damer uansett, så det er helt lilegyldig hva andre damer hadde tenkt. Det er hypotetisk.

Spør kona di, du. Er hun fornøyd med den? Ja da har du også grunn til å være fornøyd.

Anonymkode: 2ea5a...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ville ikke fikset på noe som ikke er ødelagt. Så lenge penisen funker så hadde jeg aldri tatt sjansen på en ny operasjon kun av estetiske grunner. 

Som tilfeldig dame på internettet  kan jeg informere at jeg bryr meg fint lite om hvor urinrøret kommer ut. 

Anonymkode: e54a2...be3

 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tilfeldig dame her også, enig med deg. Med mindre det kommer ut i panna.

Anonymkode: 606b6...12b

Det minner meg om at for noen kommer gallen ut av kjeften. DE bør vurdere operasjon - ikke trådstarter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Definitivt ingen planer om å verken ha sex med andre eller vise den frem for andre damer. Spørsmålet er mer rettet mot selvtillit og tanken på at min kone kanskje tenker noe rundt det men ikke sier noe/vil si noe? Sannsynligvis ikke reelt, da hun har vært med meg i 20 år og kunne ha «reist» om hun ikke hadde vært fornøyd.

De jeg også var med i ungdomstiden syntes sexen var bra og utrykte det både fysisk og verbalt.

Samtidig kunne jeg kanskje tenkt meg en kosmetisk korreksjon for egen del. 

Anonymkode: d48f8...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken betydning har det for deg hva andre kvinner tenker om penisen din når du har en kone som liker den slik den er? Hadde min mann vært bekymret for dette hadde jeg faktisk blitt litt såret. 
 

Jeg kan snakke for meg selv og si at så lenge den fungerer og gir meg nytelse er det ingenting med en penis som gjør noe fra eller til. Liker også godt at det er variasjoner i menns peniser. Hadde vært utrolig kjedelig om alle hadde vært like. Har så langt ikke vært borti en penis jeg ikke har likt utseendet på. Har vært borti noen som ikke har gitt meg like mye nytelse (et par har vært for store, en har vært i minste laget og et par med helt feil vinkel for min del), men det har aldri vært på grunn av utseendet. 

Anonymkode: 11888...836

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg fortalte min kone om mine tanker rundt selvtillit for dette. Hun har alltid visst dette med at det var en medfødt feil og operert for før. Hun sier hun aldri har tenkt på det og elsker den og nyter hver gang. 
Hun sier hun ikke ville gjort noe med det, men om jeg vil undersøke muligheten på grunn av selvfølelse vil hun være ved min side uansett. Hun tror jeg da må dekke dette selv da det offentlige ikke tar regninga siden den fungerer som den skal. 
Fortsatt spekulerer jeg på dette. Tenker også på situasjon hvor jeg kanskje blir syk, må på sykehus, få kateter osv. kanskje tar sykepleierne feil osv. Sikkert mange rare ideer.

Anonymkode: d48f8...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

TS her. Jeg fortalte min kone om mine tanker rundt selvtillit for dette. Hun har alltid visst dette med at det var en medfødt feil og operert for før. Hun sier hun aldri har tenkt på det og elsker den og nyter hver gang. 
Hun sier hun ikke ville gjort noe med det, men om jeg vil undersøke muligheten på grunn av selvfølelse vil hun være ved min side uansett. Hun tror jeg da må dekke dette selv da det offentlige ikke tar regninga siden den fungerer som den skal. 
Fortsatt spekulerer jeg på dette. Tenker også på situasjon hvor jeg kanskje blir syk, må på sykehus, få kateter osv. kanskje tar sykepleierne feil osv. Sikkert mange rare ideer.

Anonymkode: d48f8...1b2

Har du traumer fra operasjonen da du var barn, ts? Kanskje det er det som kommer opp nå siden du plutselig har begynt å tenke så mye på dette nå?

Jeg kan men hånden på hjertet si at utseendet på penis ikke betyr noe som helst så lenge jeg tenner på en mann, eller er i et forhold med en mann jeg elsker. Utseendet betyr ikke noe fra eller til så lenge jeg liker mannen!

Som andre sier, fungerer den for deg og for oss når vi har sex, da spiller det virkelig ikke noen rolle om penis ikke er A4!

Jeg tror du bare trenger å snakke med noen om dette, ts. Jeg synes du skal starte hos legen din, fortelle at du har begynt å tenke på dette. En enkel ting å få ordnet med, det er f.eks. at det står i din kjernejournal at du har hypspadi som de kanskje må ta hensyn til ved ev. kateter, slik at du får litt mer ro rundt akkurat det selv.

Ikke begynn med å operere penisen din nå. Du risikerer at du får komplikasjoner som kan påvirke deg og sexlivet ditt resten av livet - ja, det er worst case scenario, men slikt skjer. Hva hadde du f.eks. gjort om du fikk en penis du utseendemessig var litt mer fornøyd med, mens du kanskje hadde mistet sensibiliteten i penis og ikke lenger hadde særlig nytelse av hverken penetrering, suging eller runking?

Du er flott akkurat som du er! Tro på det selv også! Din kone mener tydeligvis det samme, at du er flott akkurat som du er, og hun sier til og med at hun både elsker deg og penisen din fordi du og penisen gir henne nytelse hver gang. Du selv sier også at dere har fantastisk sex sammen. Er ikke det nok for deg? Du har alt du kan ønske deg...

❤️ 

Anonymkode: 3865d...eba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...