june2002 Skrevet 14. mars 2002 #1 Del Skrevet 14. mars 2002 Hei alle sammen!! Nå er jeg bare så overlykkelig! Jeg har nemlig fått kjolen min etter seks ukers forsinkelse(!). Nå kan jeg endelig konstantere at den er i perfekt tilstand og jeg har prøvd den! Hihi Jeg er bare såå glad! For den som ikke husker den kan se den her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøya*0803 Skrevet 14. mars 2002 #2 Del Skrevet 14. mars 2002 Den var lekker! Lykke til 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 14. mars 2002 #3 Del Skrevet 14. mars 2002 Wow! Den var stilig!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2002 #4 Del Skrevet 14. mars 2002 Den var kjempefin, men hvor bestilte du den?Jeg har nemlig nettopp bestilt meg kjole, skal ha den 27.juli og lurer på om jeg er aaaaaaaaaalt for seint ute.Damen sa det skulle gå greit men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
june2002 Skrevet 14. mars 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 14. mars 2002 Hei! Jeg kjøpte den fra en amerikansk brudekjoleforretning på eBay. Kjolen kom til Norge under to uker etter jeg kjøpte den på eBay, men det var i Norge det hele gikk så j**** sakte. Etter kjolen kom til Norge venta jeg altså i over seks uker(!). Det var både Nor-Cargo pakketrans og tollvesenet som hadde skyld i at det gikk så treigt.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 14. mars 2002 #6 Del Skrevet 14. mars 2002 Jisses va fin! Gratulerar till ett MYCKET bra val. önskar att jag hade kropp för en sådan klänning... Lycka till!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 14. mars 2002 #7 Del Skrevet 14. mars 2002 heia jeg er suuuuuper lykkelig på dine vegne! du kommer til å bli vakker brud klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå